מגזין שבירו

טיפים לבחירת ריהוט גן

טיפים לבחירת ריהוט גן
בחירה נכונה של ריהוט גן יכולה להביא עמה נוחות ופונקציונליות ולהפוך את החלל החיצוני שלכם למעוצב ושימושי למשך שנים רבות. בדקו את הטיפים הבאים לבחירת ריהוט גן ותוכלו להפוך את חלל החוץ למקום מפלט אשר ינעים את הזמן שאתם מבלים בחוץ.
עם הרהיטים הנכונים החצר או המרפסת יהפכו לפינת חמד אשר תשמש אתכם בימים נעימים וחמימים.
הבחירה שלכם צריכה לשים דגש על סוגיות כמו עיצוב, מראה, איכות החומרים, התאמה לסגנון וסטייל, כמו גם לצרכים אישיים המאפיינים את החלל באופן ספציפי, כמו מזג אוויר, תוואי שטח, מידת עמידות נחוצה, חומרי גלם וכן הלאה.
ההיצע הרחב של האפשרויות הקיים בתחום ריהוט הגן מעמיד לרשותכם טווח בחירה רחב ואפשרויות עיצוב מגוונות ללא הגבלה. עם זאת כדי לבחור נכון את ריהוט הגן תידרשו להתמקד ולסנן ואף לחשוב על נקודות שרק מומחים לתחום יכולים להביא לתשומת ליבכם.

הגיע הזמן להגדיר מטרות

השלב הראשון והחשוב ביותר בבחירת ריהוט גן הוא הבנת הצרכים שלכם. אין טעם לקנות שולחן אוכל גדול ומסיבי אם אינכם נוהגים לארח, או מערכת ישיבה סלונית אם אינכם מבלים את עיקר הזמן בחוץ. שאלו את עצמכם מהן מטרות השימוש של ריהוט הגן ולאחר מכן חישבו במונחים של עיצוב וסטייל. אם מטרת הגינה היא מקום להשתזף בו, תרצו מיטות שיזוף מותאמות לגינות פרטיות או שאולי אתם מחפשים לעצמכם פינה נוחה לשבת ולקרוא ספר עם כוס קפה? האם תרצו לעצב פינה אולטימטיבית לגידול משפחה? או שאולי בכלל אתם מעצבים חצר המיועדת לאירוח מסיבות וערבי חברה? לכל מטרה ישנו ריהוט גן שיכול להתאים לה, לכן ערכו רשימה של הדברים אותם אתם מצפים לעשות בחלל והשתמשו בה כמדריך לבחירת סוג הרהיטים להם אתם זקוקים.
שבירו - מיטות שיזוף

לפני שאתם קונים, שבו רגע

החצרות המעוצבות שאנו רואים היום במגזינים יכולות לעיתים להשפיע על הבחירות שלנו. כולנו רוצים חצר יפה ומעוצבת אשר תיצור רושם ראשוני מרשים. אולם בכל הנוגע לשימוש יומיומי יש לייחס משקל גדול לנושא הנוחות. לכן רגע לפני שאתם מתחייבים לתשלומים, קחו את הזמן ושבו על הרהיטים אותם אתם עתידים לרכוש. האם הם נוחים? האם הם מתאימים לצרכים שלכם? אל תשכחו שריהוט הגן ישמש אתכם ממש כמו הריהוט בפנים הבית ולכן מלבד היותו יפה ומעוצב, עליו להיות נוח ולהתאים לאורח החיים שלכם.

לכו על תחזוקה פשוטה ואחסון נוח

רבים אשר ייעצו לכם לבחור ריהוט גן לפי גודל החצר והתאמה למבנה החלל. אנו לא מזלזלים בכך אך רוצים למקד את תשומת ליבכם לבחירה דווקא הנסמכת גם על אורח ושגרת חייכם. במציאות המודרנית רוב האנשים עובדים סביב השעון ואין להם זמן להתעסק עם מטלות נוספות כמו תחזוקת ריהוט חוץ. לכן עליכם לחפש רהיטים שניחנו כבר בעמידות ודורשים מכם מינימום תחזוקה לאורך השנים. כמו כן מומלץ לבחור במערכות ישיבה מודולריות ומתקפלות, אותן ניתן לאחסן בקלות כאשר הן לא נמצאות בשימוש, כך תוכלו להוסיף שנים לריהוט הגן שתבחרו.
פינת ישיבה זוגית דלהי - למרפסת

מה לגבי צבעים?

ישנם חומרי גלם רבים מהם מיוצרים רהיטי גן, זה נכון. אולם אנו רוצים להתייחס לרגע לצבעוניות ויישומה בחלל החוץ. בעולם של ריהוט חוץ מומלץ להיצמד דווקא לצבעים ניטרליים בגוונים של עץ או שחור, לבן ואלומיניום ולא להשקיע דווקא בריהוט צבעוני. הסיבה לכך היא שחשוב לזכור שרהיטים אלו יהיו חשופים לתנאי מזג אוויר שונים ולכן סביר מאוד להניח שידהו עם השנים ויאבדו מיופיים. כדי לשמור עליהם יפים אתם תצטרכו להשתעבד ולחדש אותם אחת לתקופה. אז איך יוצרים ססגוניות, אתם שואלים? אנו ממליצים לשמור את הבחירות הנועזות של הצבעים לכריות או לאביזרים המשלימים.

תמיד, אבל תמיד, כדאי לכם להשקיע באיכות

רוב הצרכנים שואפים לקבל את מלוא התמורה עבור ההשקעה שלהם, אולם חשבו לעומק מה המשמעות של משפט זה, כאשר אתם בוחרים שלא להשקיע באיכותו של ריהוט גן. אם ברצונכם ליהנות מריהוט עמיד, שילווה אתכם לאורך זמן ויממש את הצרכים שלכם עד תום, ללא צורך בתחזוקה רבה או בתחלופה גבוהה, עליכם להשקיע ברכישת ריהוט איכותי מחברת מותג ולה מוניטין בתחום. לכן עשו שיעורי בית ואל תתפשרו. השקעה חכמה בהווה תמנע מכם לשלם את המחיר בעתיד.

אולי תאהבו גם

לא הביישן למד: שאלות נפוצות בנושא ריהוט גן
עיצוב הבית בעזרת ריהוט חוץ
רעיונות ריהוט למסעדה בחצר
רעיונות ריהוט למסיבות בחצר
לקראת חג סוכות: המדריך לחגיגה בגינה
ריהוט לכל עונה
סניפים