מגזין שבירו

כיצד לבחור את פינת האוכל האולטימטיבית?

כיצד לבחור את פינת האוכל האולטימטיבית?
פינות אוכל מעוצבות הופכות להיות חלק בלתי נפרד מהעיצוב הכולל של הבית, ובעת שמשדרגים גם את החצר והמרפסת ניתן להתאים גם שם פינות אוכל. אירועים רבים יכולים להתקיים לא רק בבית עצמו אלא גם בגינה, בחצר או במרפסת.
בזכות תכניות השדרוג לבניינים אנשים רבים בוחרים להוסיף מרפסת רחבת ידיים לדירות שלהם, כדי להגדיל את שטח הדירה, והודות לכך מגדילים גם את שטח האירוח שלהם.
פינת אוכל שמוצבת במקומות כאלה יכולה להיות מעט אחרת מפינת האוכל הרשמית והמשפחתית, כמובן, אבל עדיין לענות על הקריטריונים החיוניים של העיצוב שלכם.

להתאים פינת אוכל לכל חלל

פינת אוכל שמתאימה למקום כמו מרפסת או גינה אינה כמו פינת אוכל שנמצאת בתוך הבית. במזג האוויר הנוח שיש לנו בארץ אפשר להפוך את פינת האוכל במרפסת במקרים רבים למקום ההתכנסות העיקרי של המשפחה, לא רק בארוחות חגיגיות או באירועים מיוחדים. הישיבה באוויר הפתוח כשמזג האוויר מאפשר זאת היא אירוע שיכול להיות מיוחד במינו או שגרתי, אבל העיצוב של הריהוט בו נגזר מכך. אם אתם יושבים שם הרבה מאוד זמן ואתם אוהבים להשתהות ולשוחח בגינה לאחר הארוחה עם המשפחה הגדולה, או להזמין חברים לארוחות טובות, פינת אוכל גדולה, מסיבית יותר, נוחה ומתאימה לישיבה ממושכת תתאים מאוד לכל מי שאוהב סגנון חיים כזה. מי שנעזר בפינה זו לאירוח לעתים רחוקות ומסתפק בישיבה בחצר שלו רק בשבתות וחגים, פינת האוכל המרכזית שלו נמצאת בתוך הבית, כך שהריהוט יכול להיות כזה שהוא יותר פשוט בעיצובו, אולי אפילו פחות ייצוגי אבל מאוד מאוד איכותי. מדובר בריהוט שחייב להיראות טוב גם כאשר הוא מתוחזק פחות.

בחירת פינת אוכל לפי חומרים

סגנון אירוח בחוץ מאפשר גם בחירת מערכות ריהוט שהן פחות רשמיות בסגנון שלהן. פינות אוכל קלילות יותר, צעירות ומודרניות בכיוון שלהן, מחומרים מודרניים כמו אלומיניום או ראטן סינתטי. פינות פחות קלאסיות ויותר אקלקטיות אפילו במראה שלהן. חומרים שמהם בוחרים ריהוט כזה צריכים להתאים גם לאורח החיים שלכם ולא רק לטעם. אם יש לכם ילדים שמתרוצצים בחצר ובגינה כל הזמן, מאליו ברור שהחומרים חייבים להיות עמידים יותר, בטיחותיים יותר גם אם זה אומר להתפשר על חומרים שאתם אוהבים, כמו זכוכית וברזל. החומרים שמהם עושים ריהוט נוח וידידות לילדים נחשב יותר קליל, כמו במבוק או ראטן, או אלומיניום שאינו כבד ואינו מתהפך במקרים כאלה. עץ על כל סוגיו הוא חומר מצוין לפינות אוכל של משפחות שבהן ילדים רבים, משום שהוא גם יציב, נוח וקל לנקות, הוא לא פגיע מכל מיני משחקים ומתקנים שילדים אוהבים להשתמש בהם בחצר.

נוחות תחזוקה ובחירה

כשאתם בוחרים פינת אוכל שימו לב גם לכך שבגלל תפקידו, הריהוט הזה רגיש יותר לחומרים שונים. כשמניחים עליו כלים חמים או קפואים, כשנשפך עליו מזון או משקה, כולל אלכוהול ומזון חומצי או מכתים, כל הכתמים האלה הם כתמים שצריך להסיר בקלות. מכאן נובעת בחירת מערכת הריהוט שמתאימה לכם. כמו כן, חומרי הניקוי שבהם משתמשים כדי לנקות ולחטא פינות אוכל שנשארות בחוץ זמן רב והן חשופות למזיקים ולפגעי מזג האוויר מאוד חשובים לתהליך הבחירה ותדירות התחזוקה והשימוש של ריהוט זה בביתכם. בואו לראות בדיוק כיצד פינות האוכל של הקולקציות שלנו עונות על הצרכים השונים של משפחות לפי סגנון חייהן וטעמן. פינות האוכל שעשויות מחומרים איכותיים המבטיחים עמידות ובטיחות לאורך זמן יכולות להנעים לכם את השעות היפות של אירוח בגינה או במרפסת, ולהבטיח לכם שביעות רצון מהבחירה ברהיטי שבירו והקו העיצובי שלנו. ולאחר שקראתם את הכתוב ואתם מעוניינים לרכוש פינת אוכל לגינה, כנסו לאחד מהסניפים שלנו ובחרו לכם ריהוט גן יוקרתי.

אולי תאהבו גם

לא הביישן למד: שאלות נפוצות בנושא ריהוט גן
עיצוב הבית בעזרת ריהוט חוץ
רעיונות ריהוט למסעדה בחצר
רעיונות ריהוט למסיבות בחצר
לקראת חג סוכות: המדריך לחגיגה בגינה
ריהוט לכל עונה
סניפים