מגזין שבירו

כיצד לשמור ולהגן על ריהוט גן?

כיצד לשמור ולהגן על ריהוט גן?

במדינת ישראל בה אקלים נוח לכל אורך השנה, אנשים רבים נהנים מזמן ישיבה ממושך בחוץ ולשם כך משדרגים את פינות הישיבה שלהם באמצעות ריהוט גן. ריהוט זה מעניק תחושה חמימה וביתית ומיוצר מחומרים עמידים במיוחד אשר מיועדים לתנאי חוץ. עם זאת ולמרות זאת, לא פעם ריהוט זה דורש השקעה גדולה ולכן יש להגן עליו עד כמה שניתן.

על מנת שריהוט הגן שבחרתם ישרת אתכם לשנים רבות וכדי שלא תצטרכו להחליפו אחת לתקופה, הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לשמור ולהגן על ריהוט גן.

בחירה נכונה של חומרי הגלם

ראשית כל ולפני הכל יש לרכוש ריהוט גן בהתאמה מלאה הן לצרכי הדיירים, הן לתוואי השטח והן למידת החשיפה לפגעים ובלאי.
על ריהוט גן אשר נועד לשמש אותנו לכל אורך השנה להיות עמיד במיוחד ולכן יש לבחור חומרי גלם ייעודיים אשר דורשים כמה שפחות תחזוקה.
במקרים אלו ריהוט גן מאלומיניום אשר אינו מחליד יהיה פתרון אטרקטיבי ועמיד והוא יחזיק מעמד למשך זמן רב. עם זאת, המראה התעשייתי של אלומיניום אינו מתאים לכולם וישנם כאלו אשר חובבים דווקא את המראה הכפרי. להם יתאימו מערכות ריהוט גן מעץ, כאשר כיום ישנם מגוון של סוגים מאוד עמידים. אך עץ כמו עץ, הנו חומר גלם טבעי הדורש טיפול ותחזוקה לאורך כל השנה וכן הגנה בימות החורף במיוחד. כך אם אין מעוניינים לאחסן אותו, רצוי שיהיה מעליו פתרון הצללה או אף כיסוי מתאים.

הצבת הריהוט על משטח ולא ישירות על האדמה

לא פעם אנו מעוניינים לרהט אזורים רבים ברחבי הגינה ומפזרים פינות קפה או מרבצי זולה גם ישירות על הקרקע. פתרון זה נדמה כאטרקטיבי לימות הקיץ, אולם אין לשכוח כי האדמה, לרבות הדשא, סופגים לחות רבה וזו יכולה לפגוע בריהוט הגן. לכן מומלץ ורצוי ולו רק בשביל לזכות לעמידות גבוהה של הריהוט, להציב אותו מעל פני השטח, כלומר על משטח מיועד. משטח זה יכול להיות עשוי מבטון או אף מעץ וכך לשמש כחוצץ וליצור הפרדה בין הקרקע לבין ריהוט הגן.

רכישת רהיטים פשוטים לניוד

אם אין ברשותנו פתרונות הצללה בחצר, או לכל הפחות פתרונות זמניים אשר מספקים הגנה מסיבית לריהוט הגן אשר נמצא תחתם, הן מהשמש והלחות והן מגשמים ורטיבות, כדאי לאחסן את הריהוט בתקופות בהן לא נעשה בו שימוש. לשם כך, רצוי לקנות פריטים אשר מתניידים בקלות, וביניהם – כיסאות ושולחנות מתקפלים, או כאלו שניתן לערום אחד על השני, כך שלא תהיה בעיה לשנע אותם ממקום למקום ברחבי המרפסת או הגינה.

שבירו – המומחים בריהוט גן

חברת שבירו, משווקת ריהוט גן יוקרתי אשר באפשרותו ניתן להפוך כל חלל חיצוני למזמין, ביתי ומסוגנן. ניסיוננו רב השנים בתחום הפך אותנו גם לכתובת אליה ניתן לפנות לקבלת טיפים, הכוונה וייעוץ בתחום. כדי ליהנות מהתאמה מושלמת לצרכים שלכם ועל מנת ליצור את חוויית האירוח האולטימטיבית עבורכם, אנו נשמח לספק לכם ידע מקצועי נרחב שיעזור לכם להגיע לבחירה הטובה ביותר. אנו מעמידים לרשותכם פריטי ריהוט גן רבים וביניהם גם מוצרים משלימים היכולים להתאים לכל סוג של גינה או סגנון עיצובי ומטרה ולשרת אתכם למשך שנים. להזמנת ריהוט גן או לקבלת ייעוץ מקצועי בתחום, אנו מזמינים אתכם לדבר איתנו 1-700-709-729 עוד היום ונשמח לספק לכם מענה אישי ומקצועי.

אולי תאהבו גם

לא הביישן למד: שאלות נפוצות בנושא ריהוט גן
עיצוב הבית בעזרת ריהוט חוץ
רעיונות ריהוט למסעדה בחצר
רעיונות ריהוט למסיבות בחצר
לקראת חג סוכות: המדריך לחגיגה בגינה
ריהוט לכל עונה
סניפים