מגזין שבירו

אביב הגיע פסח בא: חידוש וריענון ריהוט הגן

אביב הגיע פסח בא: חידוש וריענון ריהוט הגן
עם בוא האביב קיימת תחושה של התחדשות והתרעננות באביב, ואנשים רבים מתחילים לעשות סדרים ולהיפטר מכל אשר ישן ובלוי. כחלק מההכנות אנשים פונים גם לחללי החוץ של הבית, למרפסת או לגינה הפרטית - ובודקים אילו רהיטים זקוקים לחידוש וריענון.
אז אם לאחרונה כשאתם מבלים בחוץ בשעות הפנאי או מארחים חברים ביום נעים, רהיטי הגן שלכם מרגישים לכם ממש בלויים, עכשיו זהו הזמן הטוב ביותר להתחדש ולפנק את עצמכם במערכת ישיבה או בפינת אוכל איכותית.

זה לא כל כך פשוט לראות ריהוט גן בלוי

למרות שהוא נמצא מחוץ לבית, ריהוט גן משמש בעיקר לחדר האירוח מס' 1 של האדם הישראלי. במדינה חמה כמו ישראל, נמצאים הרבה בחוץ לכן אי אפשר להזניח את ריהוט הגן או להקל ראש בקיומו. המרפסת וחצר הבית מהוות חלק בלתי נפרד מהבית ויש להתייחס אל פריטי הריהוט הנמצאים שם ממש כאילו היו בתוך הבית עצמו. עם זאת ראוי לציין שגם אם התחזוקה שלכם הייתה איכותית ושמרתם על ריהוט הגן שלכם מכל משמר, הזמן עושה את שלו וישנו רגע בו מבינים שפג תוקפם של הרהיטים, ושהגיע הזמן להיפרד ולהזמין סט ריהוט חדש.

אז מתי מחליפים ריהוט גן?

ישנם אנשים שלא מחליפים ריהוט עד שהכריות אינן נקרעות או שהכורסה עומדת על רגלה האחרונה. אולם לא צריך לחכות שמצבם של הרהיטים יהיה בכי רע. אל תשכחו שהרהיטים שלכם מייצגים אתכם ואת הלך הרוח בבית שלכם ולכן לא הייתם רוצים שיתקבל הרושם הלא נכון. למעשה אין לרגע בו יש להחליף את הריהוט מתכון מדויק, אך אם וכאשר אתם שמים לב לכך שהריהוט בלוי, שהצבעים שלו דהו, שיש סדקים או שברים, חלודה או כתמים, שהשתלטו עליו מזיקים (במקרה של עץ), שהידיות נשברו או כופפו, או שמשענת הכסא חסרה את החלקים החיוניים לישיבה נוחה, כל אלו ועוד הם סימנים לכך שעליכם לומר להתראות לריהוט ששירת אתכם נאמנה והגיע הזמן לרכוש פינת ישיבה לגינה חדשה
פינת ישיבה מעוצבת בסגנון קיצי - שבירו ריהוט גן

היעד: שבירו ריהוט גן

בעת בחירת ריהוט גן סגנון החיים שלכם צריך לקבל מענה הולם. לכן כשמחפשים לרכוש פריטים שהם הרבה מעבר לסתם פריטי ריהוט, אלא שהם משקפים איכות וסגנון חיים, שבירו ריהוט גן זו הכתובת. מלבד האיכות הלא מתפשרת והמבחר הרחב של דגמים מהם תוכלו לבחור, בשבירו אין זמן טוב יותר לרכוש ריהוט גן מאשר באביב. הסיבה לכך היא שהחברה תמיד דואגת לפנק עם ריהוט לגינה במבצע, תוך שמשלבת בין מחירים מעולים לדגמים חדשים. כן, זה נכון, בשבירו ריהוט גן המבצעים הם גם על פריטי ריהוט מהקולקציה החדשה ולא רק על קולקציות אאוטלט. כך אתם יכולים ליהנות מרהיטים שנמצאים בצו האופנה וכוללים את מיטב החידושים הקיימים בתחום.

המטרה: שפע של דגמים לבחירה

אחד היתרונות של שבירו ריהוט גן בא לידי ביטוי במבחר הרחב של הדגמים האפשריים. תחת קורת גג אחת תוכלו למצוא אינספור דגמים המייצגים כל סגנון אפשרי ונותנים מענה לכל צורך, העדפה או טעם אישי. בין הדגמים הנבחרים והפופולריים:
  • בארי – מערכת ישיבה כפרית
  • לוקה – פינת ישיבה זוגית
  • ניס – מערכת ישיבה קלילה
  • פארו – מערכת ישיבה מודרנית אלומיניום
  • פלרמו – מערכת ישיבה בסגנון פרובנס
  • צ'יאנג מאי – פינת אוכל מודרנית
  • קאזה – מערכת ישיבה קלאסי מודרני
הדגמים של שבירו ריהוט גן לוקחים בחשבון את כל השימושים שיכולים להיות לריהוט גן החל מאירוח ועד לבילוי בשעות הפנאי. זאת תוך התייחסות למשתנים כמו עיצוב, אסתטיקה, חומרי גלם, נוחות, איכות, עמידות וסגנון החיים. בעזרת בחירת הרהיטים הנכונים אנו מאמינים שתוכלו להיות בבית אך להרגיש שאתם בחופשה ולראות איך החלל החיצוני לובש צורה והופך להיות פינת חמד מעוצבת ומזמינה, בה נעים לכם לשהות ולבלות עם חברים ובני משפחה.

אולי תאהבו גם

לא הביישן למד: שאלות נפוצות בנושא ריהוט גן
עיצוב הבית בעזרת ריהוט חוץ
רעיונות ריהוט למסעדה בחצר
רעיונות ריהוט למסיבות בחצר
לקראת חג סוכות: המדריך לחגיגה בגינה
ריהוט לכל עונה
סניפים