מגזין שבירו

איזה בריכה מתאימה לגינה שלנו?

איזה בריכה מתאימה לגינה שלנו?

דמיינו לכם את התרחיש הבא: הילדים משחקים בבריכה ואתם ישובים על מיטת שיזוף נוחה עם ספר ביד (ומשגיחים כמובן), שמשיה מעל, על שולחן הקפה מחכה לכם משקה אקזוטי והשפריצים של המים הניתזים מהבריכה מרעננים את גופכם. נשמע טוב נכון? עכשיו כל שנותר לכם הוא לגרום לחלום הזה להפוך למציאות ולקנות בריכה לבית שלכם. איך תבחרו את הבריכה הנכונה ביותר? לפניכם כל הדגשים החשובים.

הלהיט המרענן של הקיץ – בריכה לחצר כיום בריכות לחצר הפכו לטרנד של ממש וכמעט ולא ניתן למצוא חצר פרטית ללא בריכה שכזו. אם בעבר ההיצע שעמד לרשותנו כלל בריכות מתנפחות או בריכות פלסטיק, כיום ניתן ליהנות ממבחר רחב הכולל בין היתר גם בריכות מובנות עם רצפה צפה מתרוממת, המתאימה לבריכות בגדלים שונים.
כדי לבחור את הבריכה המתאימה ביותר עליכם לשים דגש על כמה וכמה פרמטרים החל מגודל החצר, דרך גודל הבריכה ועד לסדר גודלו של התקציב העומד לרשותכם.

טווח המחירים של בריכות

היות וקיימים סוגים שונים של בריכות טווח המחירים רחב ומשתנה מסוג לסוג. הטווח נע בין כמה מאות בודדות של שקלים לבין כמה אלפים, כאשר ההבדלים נובעים מסוגיות שונות כמו גודלה של הבריכה, עומקה, הסוג שלה, חברת המותג וכן האיכות אשר גם היא מהווה סוגיה מרכזית. כדי לבחור את הבריכה שעונה על הצרכים שלכם, עליכם להגדיר תקציב ולבחון את כל הבריכות הנמצאות במסגרתו. כל זאת ועוד תוך שאתם לוקחים בחשבון גם את גודלה של החצר שלכם וכך את בטיחותם של המשתמשים.

איזו סוג של בריכה אתם מחפשים?

כאמור ישנם סוגים שונים ומגוונים של בריכות. ישנן בריכות מתנפחות אשר מחירן הוא הנמוך ביותר, ישנן בריכות קשיחות כמו גיגית, ישנן בריכות PVC אשר מחיריהן בינוני וישנן בריכות מובנות עם קירוי אשר נחשבות להכי יקרות. הבריכות הפשוטות יותר הן כאלו אותן צריך למלא ולרוקן בתום השימוש היות והן אינן מציעות את האפשרות של סינון וטיהור המים. לעומתן, הבריכות PVC או בריכות מובנות מגיעות עם משאבה ואמצעי חיטוי אשר בעזרתם ניתן למלא את הבריכה באופן חד פעמי, לחטא את המים ולא לרוקן אותם למשך כל הקיץ. אין ספק שמדובר בחיסכון משמעותי לחשבון המים ולניצול חכם יותר של המשאב החשוב.

איך תבחרו את הבריכה המתאימה לכם?

עליכם לבחון לעומק את השטח העמד לרשותכם. בריכה ניתן להציב על כל משטח אולם יש לוודא כי המשטח אינו נמצא בשיפוע, שכן שיפוע נחשב לפחות בטיחותי. כמו כן, עליכם לבדוק שהשטח חף מאבנים או ממצאים אחרים אשר יכולים לגרום לנזק לבריכה שלכם. דבר נוסף עליו עליכם לשים דגש הוא קהל היעד שלכם. למי אתם קונים את הבריכה? האם לילדים בלבד? האם היא אמורה לשרת את כל בני המשפחה, כולל את המבוגרים? כאשר מדובר בבריכה אשר מיועדת לילדים יש להקפיד לבחור את העומק הנכון. במידה ומדובר בפעוטות, מומלץ שלא לקנות בריכה עמוקה במיוחד, על מנת שיוכלו לעמוד. כאשר קהל היעד הוא משפחה בה כל הילדים הקטנים גדלו זה מכבר, ניתן בהחלט ליהנות מבריכה עמוקה וגדולה יותר בצורה משמעותית. אין אדם שלא יפיק הנאה מרובה מבריכה בחצר, בין אם ילד, נער מתבגר ובין אם מבוגר בכל גיל. יחד עם זאת לפני שאתם בוחרים, עליכם לוודא כי הבריכה מתאימה לצרכים שלכם. לאחר שסימנתם וי, כל שנותר לכם הוא להציב סביבה ריהוט גן מפנק ולהתחיל ליהנות כמה שיותר מהזמן שלכם בחוץ.

אולי תאהבו גם

לא הביישן למד: שאלות נפוצות בנושא ריהוט גן
עיצוב הבית בעזרת ריהוט חוץ
רעיונות ריהוט למסעדה בחצר
רעיונות ריהוט למסיבות בחצר
לקראת חג סוכות: המדריך לחגיגה בגינה
ריהוט לכל עונה
סניפים