מגזין שבירו

רפד ככל יכולתך - איך למנוע ריפוד חוזר של ריהוט גן?

רפד ככל יכולתך - איך למנוע ריפוד חוזר של ריהוט גן?
את הגינה שלכם אתם מאוד אוהבים – אתם נהנים לשבת בה בבוקר ולקרוא עיתון לפני שאתם יוצאים אל יום עבודה ארוך, אתם נהנים לשבת בה בערבי הקיץ ולהקשיב לקול הצרצרים ואתם אוהבים לראות את הילדים שלכם משחקים בה ולפעמים אפילו מצטרפים אליהם אך דבר אחד מאוד מפריע לכם בגינה והוא הפגיעה ברהיטים והריפוד של הכיסאות, נדנדת העץ והכריות.
מרגיז אתכם שאתם צריכים להחליף את הרהיטים והריפוד בתדירות גבוהה משום שהם לא מחזיקים מעמד בגשמים ובימים החמים בהם השמש זורחת במלא עוצמתה.
ראשית, עלינו לומר שאנו מבינים אתכם, זה באמת לא נעים להחליף רהיטי גן וריפוד בתדירות גבוהה ולבזבז כספים וזמן אך יכול להיות שחלק מהטיפים שלנו יוכלו לעזור לכם.

טיפים שישמרו על ריהוט וריפוד הגן שלכם

לפניכם 6 טיפים שיוכלו לעזור לכם לשמור על ריהוט וריפוד הגן או פשוט לחסוך בהוצאות:

  1. אחסון בחורף – במהלך החורף כשפחות משתמשים בריהוט, בתקופות חמות מאוד או כשנוסעים לחו"ל רצוי לאחסן את הרהיטים והריפוד, בצורה זו יהיה ניתן להגן על הריפוד והרהיטים מפני גשמים, שמש, מזיקים ובעלי חיים. לפני האחסנה יש לנקות את הריהוט והריפוד ולוודא שהם יבשים כדי למנוע נזקים. אם אין מקום אחסון אפשר לקנות מגן ריהוט שעשוי מבד עבה.
  2. ניקוי רהיטי גן – יש להסיר כריות וריפוד לפני שמנקים את הרהיטים. חשוב להשתמש בחומר ניקוי שמיועד לחומר ממנו עשוי הרהיט ותמיד להתייעץ עם הספק בנוגע לאופן הניקוי.
  3. תחזוקה – אם הריהוט עשוי מפלסטיק או מתכת רצוי למרוח על מסגרותיו ופינותיו נוזל שימור. שמירה על רהיטי עץ יכולה להתבצע על ידי צביעתם בצבע שמיועד לרהיטים מעץ.
  4. שמירה על ריפוד גן – את הריפוד שנמצא בגינה יש לשטוף במים וסבון ולייבש היטב. אין להשאיר את הריפוד לח שכן הלחות עלולה לגרום לעובש וריקבון. כמו כן, ניתן לרסס את הריפוד בתרסיס ששומר על ריפוד גן.
  5. דוחי כתמים ומים – ניתן לשמור על ריהוט גן ולמנוע נזקים שנגרמים בעקבות ספיגת מים באמצעות דוחי מים וכתמים. מומלץ לקנות תרסיס עם מעט שמן ולהשתמש בו כל שנתיים.
  6. אופציה לרכוש ריפוד בעתיד – כשתרכשו את הריפוד דברו עם הספק ושאלו אותו האם יהיה ניתן לרכוש ריפוד חדש בהמשך ולהתאים אותו לריהוט הגן שלכם, אפשרות לקנות רק את הריפוד תוכל לחסוך לכם כספים רבים ולאפשר לכם ליהנות ממראה חדש.

ההמלצה החשובה ביותר לשמירה על ריהוט וריפוד גן

ששת הטיפים שרשמנו יוכלו לסייע לכם מאוד ולאפשר לכם ליהנות מהריהוט והריפוד למשך זמן ממושך אך ההמלצה החשובה ביותר שנוכל לתת לכם היא פשוט לרכוש ריהוט וריפוד גן ברמה גבוהה. ריהוט גן איכותי וריפוד משובח לא רק יראו נפלא במבט הראשון - הם גם יהיו עמידים בפני האקלים הישראלי. שיחה פשוטה עם הספק תוכל לאפשר לכם להתמקד בריפוד עמיד יותר ובריהוט שיכול להחזיק מעמד גם בתנאי מזג אוויר שאינם אופטימליים. חשוב לדעת שהרבה פעמים עדיף להשקיע ולרכוש ריהוט וריפוד במחיר גבוה יותר משום שהרכישה תשתלם לטווח הרחוק ותמנע את הצורך לבצע רכישה נוספת תוך זמן קצר.

מחפשים המלצה על חברה איכותית שמשווקת ריהוט גן?

אחת החברות האיכותיות והבולטות בתחום רהיטי גן היא חברת שבירו ריהוט גן. החברה מתחייבת לספק רהיטים וריפודים איכותיים, יוקרתיים ועמידים בפני מזג האוויר הישראלי. בשבירו ריהוט גן נותנים דגש מיוחד על סוגי הבדים בהם אנו משתמשים. אנו מקפידים לעבוד עם בדי חוץ איכותיים בלבד, בעלי עמידות גבוהה לתנאי חוץ, רמת דהייה נמוכה, ציפויים מיוחדים למניעת חדירת מים לספוג וחלקם אף מגיעים עם אחריות ל-3 שנים. אם אתם מעוניינים ליהנות מרהיטים וריפודים יפים ועמידים שיאפשרו לכם להתרווח בהנאה בערבי הקיץ, לפתוח את הבוקר בגינה או ליהנות מכל פעילות אחרת בגינה שלכם תוכלו לפנות אל חברתנו- שבירו ריהוט גן 1-700-709-729 או פשוט להגיע לאחד מסניפיה - כפר סבא, בני ברק וראשל"צ.

אולי תאהבו גם

לא הביישן למד: שאלות נפוצות בנושא ריהוט גן
עיצוב הבית בעזרת ריהוט חוץ
רעיונות ריהוט למסעדה בחצר
רעיונות ריהוט למסיבות בחצר
לקראת חג סוכות: המדריך לחגיגה בגינה
ריהוט לכל עונה
סניפים