מגזין שבירו

הכן גינתך לקיץ - איך לשלב טרנד, עיצוב ופרקטיקה?

הכן גינתך לקיץ - איך לשלב טרנד, עיצוב ופרקטיקה?
מזג האוויר האופייני לימות הקיץ החמים הופך את הישיבה בחוץ לאחד מסוגי הבילוי המועדפים על ישראלים. לכן רבים מאתנו משקיעים משאבים רבים בעיצוב הגינה ובכלל זה – בבחירת הריהוט. וכעת משהקיץ נמצא בפתח, הגיע הזמן להיערך בהתאם ולהפוך את הגינה לחלל טרנדי ומעוצב אך גם לא פחות פרקטי ושימושי. איך תעשו זאת? באמצעות הטיפים הבאים.

בחירה נכונה של ריהוט גן

שלא כמו בעבר, הגינה החיצונית שלנו היא אינה עוד סתם חלל בו ישנה מדשאה, כמה עצי פרי ורהיטי פלסטיק נושנים. כיום אנשים רבים משקיעים בעיצוב הגינה ולא חוסכים על תאורה, אדריכלות נוף, מסלעות, בריכות נוי וגם לא על ריהוט הגן בו בוחרים.
לריהוט גן ישנה חשיבות ובכוחו לשנות את האווירה וההווי בגינה מן הקצה אל הקצה, במיוחד כאשר קיים היצע רחב של מוצרים, עיצובים ודגמים אשר מתאימים בדיוק לשימוש זה.
וכאשר ההיצע נרחב לא פעם נתקלים באתגר והבחירה הופכת לקשה, במיוחד אם רוצים לשלב בין טרנד, עיצוב ופרקטיקה. אז איך אם כן ניתן להגיע לבחירה הנכונה ביותר? יש לנו כמה טיפים שיסייעו לכם.

כך תעשו זאת נכון:

אין כלל צורך להסתבך, ישנם קריטריונים עליהם יש לשים דגש בעת בחירת ריהוט גן ואילו הם:
  • איכות – מדובר בקריטריון מהמעלה הראשונה היות וככל שהמוצר יהיה יותר איכותי כך הוא יראה יותר מעוצב ויגלה עמידות גבוהה.
  • עמידות – כאן הכוונה היא לעמידות למזג האוויר הישראלי דווקא. בל נשכח שריהוט גן עתיד להיות בחוץ וכן עליו להיות עמיד לקרני השמש החזקות, ללחות ועוד.
  • סגנון – לכל משפחה יש סגנון משלה והמבחר הרחב שקיים מאפשר לכם להתאים בין הריהוט הנבחר לבין הקו העיצובי אשר שולט בחצר שלכם.
  • נוחות – על הנוחות שלכם אין להתפשר ולכן עליכם לבחור מערכות ישיבה יפות אך כאלו שגם יהיה נוח לשבת עליהן ולהעביר את הזמן באירוח או בבילוי משותף בחוץ.
  • מחיר – אחרון חביב הוא המחיר. כאן התקציב שעומד לרשותכם נכנס לתמונה למרות שישנם מקרים בהם מומלץ שלא להתפשר על ריהוט גן איכותי שיהיה שווה את ההשקעה.

לפנק, לפנק, לפנק

רבים המקרים בהם החשיבה העיצובית הסטנדרטית מאוד בסיסית. אז ריהוט הגן שלנו מסתכם בפינת ישיבה לגינה אחת. אולם אם כבר מעבירים את הזמן בגינה, למה שלא יהיו לנו מרבצי ישיבה מעוצבים עליהם נוכל להתפנק? מרבצי ישיבה הם בין הטרנדים אשר תמיד לוהטים, במיוחד בעונת הקיץ, עם זאת הם אינם נמצאים בכל בית ובית. לכן אם עוד לא התחדשתם זה הזמן, תהיו בטוחים שלא רק שהם יוסיפו לעיצוב אלא שהם גם יהיו מאוד פרקטיים ושימושיים עבור כל בני המשפחה. מלבד מרבצים מפנקים אפשר לשדרג את החצר גם עם ערסלים. ישנם סוגים שונים של ערסלים אשר יעשו את ההבדל, ביניהם ערסלי ישיבה מעוצבים אותם ניתן להציב ליד מערכות הישיבה וליהנות מזמן איכות מרגיע ונעים בחוץ.

אנו בשבירו ריהוט גן כאן עבורכם

אין זה מספיק לרצות להכין את הגינה לקיץ כי אם יש לרכוש בחברה הנכונה אשר תציע איכות בלתי מתפשרת של רהיטים מכל סוג. בחברת שבירו ריהוט גן אנו נשמח לסייע לכם להפוך את חצר הבית לממלכה ייחודית, פינת חמד העונה על כל הצרכים שלכם ומספקת את המענה המושלם לקיץ הישראלי. אנו מזמינים אתכם ליהנות ממבחר רחב של רהיטים החל בשולחנות וכיסאות לגינה, דרך מיטות שיזוף ועד למרבצים. לפרטים נוספים צרו עמנו קשר 1-700-709-729 ונשמח לעמוד לשירותכם!

אולי תאהבו גם

לא הביישן למד: שאלות נפוצות בנושא ריהוט גן
עיצוב הבית בעזרת ריהוט חוץ
רעיונות ריהוט למסעדה בחצר
רעיונות ריהוט למסיבות בחצר
לקראת חג סוכות: המדריך לחגיגה בגינה
ריהוט לכל עונה
סניפים