מגזין שבירו

איזה גזיבו מומלץ לגינה ולחצר?

איזה גזיבו מומלץ לגינה ולחצר?
ימים חמים ונעימים יש בארץ בשפע, השמש זורחת ברוב ימות השנה, והימים הללו מאפשרים בילוי יומיומי בחצר בפרט בימי החופש, חגים ושבתות בהם אוכלים ומארחים בגינה. לבלות בחוץ תחת כיפת השמים זה אולי אחד הדברים הכיפיים שיש, אבל זו יכולה להיות משימה בלתי אפשרית לשהות בגינה בימי הקיץ הלוהטים ללא הצללה מתאימה. השהיה בגינה ובחצר מחייבת פתרונות הצללה על פני שטח נרחב כך שנוכל ליהנות מהאוויר הצח ולשהות בגינה בצורה נעימה ומפנקת. כשבוחרים גזיבו מומלץ לוודא שזה הפתרון המתאים ביותר לחצר ושהוא מכסה את כל הבעיות שיכולות לצוץ.

למה גזיבו עדיף על פרגולה?

גזיבו לחצר או לגינה, בדיוק כמו פרגולה, מאפשר ליהנות מהבריזה המקסימה שיש בחוץ בכל שעות היום, אבל בניגוד לפרגולה, הוא לא מצריך תהליך של קבלת אישורים מהעירייה, כיוון שמלאכת ההרכבה שלו פשוטה. אבל לא רק אישורים הופכים את הגזיבו למועדף על פרגולה.
גזיבו הוא אחד המוצרים הפופולריים ביותר בתכנון ועיצוב הסביבה החוץ ביתית, מי שמחפש גזיבו לגינה עשוי להיות מופתע מההיצע המגוון כאשר ההבדלים בין כל הסוגים בא לידי ביטוי בפרמטרים שונים כמו: צבע, גודל, עיצוב וחומרי הגלם ממנו הוא עשוי.
שילוב שלו יחד עם מיטות שיזוף יכול להפוך את החצר שלכם לאטרקציה שאף אחד לא ירצה לעזוב. גזיבו קיים במבחר סוגים:
  • גזיבו אלומיניום עמיד למים - הגזיבו משמש כהגנה לא רק מפני השמש אלא גם נגד גשם. כיום ניתן למצוא גזיבו נגד גשם, לרוב הוא יהיה גזיבו סגור, שמיוצר מאלומיניום איכותי בשיטת צביעה ייחודית העמידה למים. גגון הגזיבו עשוי רפרפות הניתנות לסגירה ופתיחה בצורה קלה על ידי ידית, כך שבמצב סגור הגגון דוחה מים כך שהוא חזק,עמיד ושימושי מאד גם בתקופת החורף.
  • גזיבו דמוי עץ עם בד - דגם זה של גזיבו במראה קליל ואוורירי, עושי גם הוא אלומיניום אך מראהו כעץ חמים נעים ומזמין וחלקו העליון מתחוה יריעת בד איכותי.
גזיבו אלומיניום

גזיבו - טווח מחירים

טווח המחירים משתנה מאחד למשנהו וזה תלוי במספר גורמים: גודל, סוג החומרים ממנו הוא עשוי, אם הוא גזיבו נייד או קבוע, איכות, סגנונות עיצוב, האם הוא מצריך התקנה של איש מקצוע ועוד. טווח המחירים מתחיל ב - 400 שקלים ויכול גם להגיע לסכום של 18,000 ש''ח ויותר.

אופן ההרכבה

לא צריך להיות מומחים גדולים בשביל להרכיב גזיבו לגינה, ההרכבה שלו לרוב פשוטה וברורה. כאשר קונים את המוצר, נלווה אליו חוברת עם הדרכה מפורטת איך לבנות אותו מ א' ועד ת' ובנוסף יש גם סרטוני הדרכה בהם ניתן לראות את מלאכת ההרכבה שלב אחר שלב.
גזיבו פנמה נייד - שבירו ריהוט גן

6 טיפים לבחירת גזיבו לגינה שלכם

גזיבו הינו מוצר חיוני לחצר ולגינה, אשר מופיע במגוון סוגים ודגמים עד שכמעט וניתן להתבלבל מהמגוון הרחב, לכן לפני שרוכשים גזיבו כדאי לקחת בחשבון את הפרטים הבאים:
  1. גודל - התאימו את הגזיבו לגודל השטח העומד לרשותכם ולמספר הנפשות האמורות לשהות בצילו.
  2. יציבות - כאשר מדובר בגזיבו נייד וארעי, צריך לדאוג לעיגון וביסוס נכון שלו על מנת שהוא לא יפרח לו לפתע פתאום.
  3. תנאי שטח - לכל סוג של גזיבו נדרש משטח ישר, ריצוף או קרקע ישרה ומפולסת.
  4. איכות - אם משתמשים בגזיבו לעיתים קרובות, מומלץ להשקיע בגזיבו איכותי ואמין העשוי מחומרים העמידים לתנאי חוץ.
  5. עמידות - רצוי לרכוש גזיבו מחומרים עמידים בפני קרינת UV ומעכבי בעירה. כאשר מדובר בגזיבו עם סגירת חורף, בדקו שהחומרים ממנו הוא עשוי יהיו עמידים למים ונגד חלודה.
  6. שירות ואחריות - חשוב לבצע את הרכישה אצל חברה אמינה, ישנם חברות המספקות את המוצר ומעניקות עד 10 שנות אחריותדוגמת גזיבו לגינה - שבירו ריהוט גן

אולי תאהבו גם

לא הביישן למד: שאלות נפוצות בנושא ריהוט גן
עיצוב הבית בעזרת ריהוט חוץ
רעיונות ריהוט למסעדה בחצר
רעיונות ריהוט למסיבות בחצר
לקראת חג סוכות: המדריך לחגיגה בגינה
ריהוט לכל עונה
סניפים