מגזין שבירו

השוואת ריהוט גן: נראות VS נוחות?

השוואת ריהוט גן: נראות VS נוחות?
בין אם מדובר במרפסת בבניין מגורים ובין אם בגינה של בית פרטי, כל חלל אפשר להפוך למעוצב ויוקרתי. כל שצריך הוא להתייחס אל החלל כאל בד קנבס חלק ולהתחיל לדמיין כיצד ליצור עיצוב כמה שיותר אידיאלי ואופטימלי. כך למשל החלל החיצוני יכול להפוך לאתר נופש מרהיב עם מיטת שיזוף, ערסל ופינות זולה, הוא יכול להיות גן כפרי מקסים ויוקרתי עם שיחי ורדים ופטיו הכולל פינת אוכל קלאסית. אפשר לעצב את החלל החיצוני כמעין ג'ונגל פרטי מזמין ומשפחתי הכולל מערכת ישיבה מרווחת ונוחה בה אתם יכולים להעביר את הזמן עם ספר טוב, או לבלות בחיק המשפחה. למעשה ובעזרתם של פריטי ריהוט מסוגים שונים, אפשר ליצור כל עיצוב שרק תרצו.

אין ספק, הנוחות גם היא חשובה

ישנם דגמים רבים של ריהוט גן מדהים ביופיו ומחלקות שלמות ובהן מבחר רחב של פריטי חובה.
אולם אין זה משנה אלו פריטים מעוצבים תבחרו ומהו הסגנון המועדף, הנוחות היא המפתח לכל עיצוב מוצלח.
אין זה אף משנה מהו גודל השטח שעומד לרשותכם, תוכלו ליצור את האווירה הרצויה והנעימה גם במרפסת קטנה, כל עוד לא תתפשרו על איכותם של הרהיטים אותם אתם בוחרים לשלב בה. במונחים של חומרי גלם ועיצובים מדי שנה בשנה נעשה מקצה שיפורים וההיצע הקיים בשוק אינו רק מעוצב כי אם גם פרקטי ופונקציונלי. קיימת חשיבה לעומק על הצרכים האמיתיים של הצרכנים והמענה ניתן בעיצוב אופטימלי השם את הנוחות, על כל היבטיה, בראש סדר העדיפויות.

בואו נדבר על מחירים

כולנו מכירים את המשפט: על איכות משלמים ורוב הצרכנים היו מעדיפים להימנע מקביעה זו ודווקא לשלם פחות ולהשיג את העסקה הטובה ביותר. כשאנו עושים זאת, אנו נסמכים רק על הנראות ולא מסתכלים הרבה מעבר: כמו למשל על העובדה שרהיטים אלו צריכים לשרת אותנו לתקופה ארוכה, לדרוש מינימום תחזוקה, להיות בטוחים לשימוש ולא פחות חשוב: נוחים לישיבה ממושכת בחוץ. לכן גם אם השגנו את הדיל הטוב ביותר, הדבר לא בהכרח אומר שלא נשלם על כך ביוקר בהמשך. המסקנה: לפעמים כדאי להשקיע מעט יותר ולקצור את הפירות כתוצאה מכך.
פינת ישיבה למרפסת - שבירו ריהוט גן

הרהיט יפה, אך למה עלינו לשים לב?

כאשר אתם קונים ריהוט גן עליכם לקחת בחשבון שהרהיטים השונים עתידים לבלות את עיקר זמנם בחוץ. לכן הם חשופים לתנאי מזג אוויר קיצוניים, למזיקים, שמש, מים, לחות, רטיבות ועוד. כיום ישנם רהיטים סטנדרטיים וישנם רהיטי גן המשלבים בתוכם טכנולוגיות מתקדמות ואת מיטב החידושים בתחום. כתוצאה מכך הם מציעים עמידות גבוהה יותר בפני מים, קרינת UV, בלאי ודהייה ועוד שלל אפשרויות אשר הופכות אותם להרבה יותר איכותיים, קל וחומר, נוחים לשימוש ותחזוקה. בין הטכנולוגיות הקיימות ניתן למצוא סדרות ריהוט המשלבות בדים איכותיים כמו דארלון או אוליפן, בדים אשר ידועים כעמידים בתנאי חוץ במידה מרבית, טכנולוגיות צביעה מתקדמות כמו POWDER COATING ועוד.

איכות החומר: משפיעה על הנוחות

הבדים ושיטת הצביעה הם משתנים חיצוניים אולם מלבדם, יש לשים לב גם לחומר הגלם ממנו מיוצר הריהוט ולוודא כי גם הוא איכותי. בין החומרים הפופולריים שנמצאים בשימוש ישנם: הראטן, אלומיניום וסוגי עצים כמו איפאה או טיק בורמזי. חומרי גלם אלו מיועדים לריהוט גן חיצוני ולא פעם גם ניתן למצוא עיצובים אשר משלבים ביניהם במערכת ריהוט אחת, כך נוצרים עיצובים מיוחדים בשלל דגמים וסגנונות, בהתאמה מלאה לכל הצרכים שלכם, לרבות הצורך המרכזי והוא מקסימום נוחות.
נסכם ונאמר שברוב המקרים, נוחות מרבית תגיע גם עם איכות מרבית. בשבירו ריהוט גן מציעים לכם שילוב של שני העולמות יחדיו: נראות ונוחות תחת קורת גג אחת, תוך שמעמידים לרשותכם מגוון רחב של סגנונות ועיצובים. אנו מזמינים אתכם להגיע לאולמות התצוגה שלנו ולרכוש ריהוט גן יפה ואיכותי, ללא הצורך להתפשר על נוחות.

אולי תאהבו גם

לא הביישן למד: שאלות נפוצות בנושא ריהוט גן
עיצוב הבית בעזרת ריהוט חוץ
רעיונות ריהוט למסעדה בחצר
רעיונות ריהוט למסיבות בחצר
לקראת חג סוכות: המדריך לחגיגה בגינה
ריהוט לכל עונה
סניפים