מגזין שבירו

טרנדים לעיצוב הגינה אביב קיץ 2021

טרנדים לעיצוב הגינה אביב קיץ 2021
קולקציות ריהוט הגינה מציגות רהיטים איכותיים המתאימים לאקלים הישראלי ומגיעים בעיצובים מסוגננים בהתאמה אישית. בשבירו תיחשפו למגוון רחב של פריטים במבחר גדלים, סגנונות ובטווח מחירים רחב.
ברשת מאמינים שריהוט גן מעוצב, מחומרים איכותיים ועמידים יכול להיות גם במחיר נוח המתאים לכולם. אבזור הגינה בפריטים מפנקים ונוחים בעיצוב מקורי הוא לא רק נחלתם של עשירים. כל אחד יכול ליהנות מריהוט גן איכותי ואסתטי.
החזון העיצובי של שבירו בא לידי ביטוי בריהוט מוקפד שילווה אתכם לאורך שנים, עשוי מהחומרים המשובחים ביותר: עץ טיק בורמזי בעל מראה יוקרתי, אלומיניום על חלד, זכוכית מחוסמת וראטן וירו, כל אלו מיוצרים בבקרת איכות בסטנדרטים הגבוהים ביותר תוך התכתבות עם הבשורות המובילות בעולם.
קבלו הצצה לטרנדים שיכבשו את גינתכם בעונה החמה.שולחן אוכל נפתח פריז אפור

הסלון יוצא החוצה

אם בעבר הגינה הסתפקה במועט וברהיטים מינימליסטיים ממגוון מצומצם של חומרי גלם, הרי שכיום המבחר עשיר והגינה מהווה זירת אירוח תוססת בהמשך ישיר לסלון פנימי של הבית. מערכות הישיבה הסלוניות המותאמות לחוץ עונות על כל צרכיהם של המארחים ומייצרות חוויית אירוח ייחודית יחד עם מטבח חוץ מאובזר היטב שמספק אלטרנטיבה למטבח הביתי. ניתן לבחור מערכות ישיבה בעלות מראה דומה למערכות הישיבה של סלון הבית או להפך – ריהוט גן בעיצוב מנוגד. הקונטרסט בין החוץ לפנים יוצר אפקט מעניין ומדגיש את הגבול ביניהם והדמיון מחזק את התחושה שמדובר במרחב משותף, תלוי בקונספט המועדף עליכם.
מערכת ישיבה לינקולן לבן - ריהוט לגינה

כפר בלב העיר

הכמיהה למרחבים הכפריים ולחיק הטבע מורגשת במגוון סטים של ריהוט גן בעיצובים כפריים. אלה מתאימים למרחבים פסטורליים והן למרחבים אורבניים המעוניינים לאמץ ניחוח כפרי רומנטי. מדובר ברהיטים מאסיביים יחסית עשויים משלדת אלומיניום מחופה בראטן או מראטן טבעי, ריפוד בגוונים חמימים ומזמינים כמו בז', הדום מפנק לרגליים ועיצובים עשירים בעיטורים בהשראה של אירופה הקלאסית.
מערכת ישיבה לינקולן לבן - ריהוט לגינה

מודולאריות זה סוד הקסם

ריהוט גן, כמו ריהוט הבית, עובר מהפכה מודולארית שמטרתה להתאים תמיד לצרכים הדינאמיים והמשתנים של הדיירים. ניתן למצוא מערכות ריהוט חוץ מודולאריות המאפשרות חיבורים בהתאמה אישית בין ספות, כורסאות ושולחנות להצבה לפי ממדי המרחב ותנאי השטח המבוקשים, הנוחות והסגנון.
מערכת ישיבה דגם וינה - שבירו ריהוט גן
מערכת ישיבה דגם וינה - שבירו ריהוט גן

חופשי על הבר

אזור הפנאי הופך לאזור בילויים שוקק חיים והגישה באה לידי ביטוי בדגמים של שולחנות בר הניתנים להצבה לצד הבריכה או בלב הגינה במגוון ווריאציות. מדובר בסטים של שולחנות מלבניים המשלבים בין גוונים בהירים לעץ בגובה ממוצע של 110 ס"מ עם כיסאות בר גבוהים ואופנתיים שיוצרים תחושה של בר קוקטיילים בריזורט אצלכם בבית.
סט בר דגם דאבלין-שבירו ריהוט גן

מיקס בין חומרים

כאשר מפגישים בין חומרים מעניינים נוצרים שילובים מפתיעים וזה בדיוק מה שקורה היום בממלכת ריהוט הגן היוקרתית. שילוב מרענן בין שלדת אלומיניום לחיפוי ראטן שמוסיף טוויסט כפרי לרהיט שמחובר לטבע, תוספות של חבלים ונצרים להשגת טקסטורה מיוחדת, הטמעת פלטה מזכוכית במסגרת עץ שמדגישה את השקיפות של הזכוכית, שלדת אלומיניום עם טיק ועוד חיבורים מרהיבים.
ריהוט למרפסת - מערכת ישיבה סורנטו

הגובה קובע

מגמה בולטת במערכות הישיבה לגינה היא של ריהוט נמוך שכמעט נושק לרצפה, במיוחד שולחנות נמוכים. ריהוט זה מייצר תחושה של קרבה לאדמה, חיבור לטבע ומשקף את הערכים הנלווים לריהוט גן. כמו כן, ישנה אפשרות להצטייד בשולחנות קפה המתפקדים על תקן של פתרונות אחסון יצירתיים עם מקום ייעודי לאחסון, בין אם בווריאציות שקופות המייצרות מראה קליל ואוורירי ובין אם פתרונות אטומים לעין המתבוננת. ריהוט הגן הקיצי העדכני לקיץ 2018 מצטיין בגוונים בהירים ושקטים וקווים נקיים שיוצרים ביחד סגנון רגוע ושליו שהופך כל יציאה לחצר או למרפסת לסוג של חופשה מפנקת. תענוג לנפוש בבית...
שולחנות קפה לגינה

אולי תאהבו גם

לא הביישן למד: שאלות נפוצות בנושא ריהוט גן
עיצוב הבית בעזרת ריהוט חוץ
רעיונות ריהוט למסעדה בחצר
רעיונות ריהוט למסיבות בחצר
לקראת חג סוכות: המדריך לחגיגה בגינה
ריהוט לכל עונה
סניפים