מגזין שבירו

לקראת החורף - חשיבות כיסויים לריהוט גן

לקראת החורף - חשיבות כיסויים לריהוט גן
עם שגרת החיים העמוסה והעובדה שהחורף בארץ הוא לעיתים סמלי, רבים מאתנו יתפתו להשאיר את רהיטי החוץ ללא ההגנה המתאימה בימות החורף הקרים והגשומים. אך למרות שבעידן המודרני ריהוט הגן מיוצר מחומרי גלם עמידים במיוחד, אין הדבר אומר כי הם חסינים לגמרי ממזג האוויר ולכן הכיסוי המתאים יכול לסייע בהארכת חייו של ריהוט הגן שלכם. איזה כיסוי עליכם לבחור? כמה כיסוי איכותי יעלה לכם? לאיזה רהיטים כיסוי יתאים וכיצד מכסים? כל זאת ועוד לפניכם.

למה בכלל צריך כיסוי לריהוט גן?

כיסוי לריהוט גן יכול להוות השקעה זה נכון. אולם אין ספק כי מדובר בהשקעה אשר צפויה להחזיר את עצמה ולהתגלות כמשתלמת.
גשם, שמש או משבי רוח חזקים עשויים לדרדר את מצב ריהוט הגן שלכם ולגרום לנזק רב בחלוף השנים, זאת במיוחד אם הריהוט מיוצר מעץ, חומר גלם טבעי ומועד להתכלות והתבלות.
גם חומרי גלם אחרים ויותר עמידים אינם חסינים לחלוטין וללא הכיסוי המתאים עשויים לאבד מהאיכות.
כיסוי לריהוט גן

איזה כיסויים לבחור?

איכותם של הכיסויים הנבחרים הנה לא פחות חשובה מהריהוט עצמו ולכן אם רוצים שריהוט הגן ישמר ללא פגע יש להשקיע בכיסויים איכותיים. כשקונים. ריהוט גן מומלץ לרכוש כיסויים המותאמים למזג האוויר הישראלי ועמידים לתנאי חוץ מבית SUPER COVER. כיסויים אלו מגיעים בשני גדלים 230X230 ו- 180X180במחירים של 350-400 ₪ בהתאמה. יתרונם של הכיסויים הוא במשקלם הקל אשר מאפשר לשים ולהוריד אותם בקלות, בעמידותם מפני מים ושמש חזקה ובעובדה שהם מיוצרים מבד נושם אשר מאפשר סירקולציה של אוויר ומונע היווצרות של עובש על הריהוט.

לאילו רהיטים הכיסויים מתאימים?

הכיסויים מגיעים בשני גדלים כך שמאפשרת התאמה מלאה לסוגי ריהוט גן שונים. הכיסוי הקטן למשל מתאים לפינת ישיבה דו מושבית, לסטים של שולחן אוכל וכסאות ואף לבר חיצוני. הסט הגדול יותר מתאים למערכת ישיבה תלת מושבית ולשולחנות אוכל גדולים יותר פלוס כיסאות. כדי להניח את הכיסויים יש להצמיד את הכיסאות לשולחן או להפוך את השולחן על הכורסאות במקרה של מערכות ישיבה ומעל לפרוס את הכיסוי. כמו כן כדי לשמור על הגנה מקסימלית גם במזג אוויר סוער מומלץ לקשור את קצוות הכיסוי לריהוט עצמו באמצעות השרוכים.

איפה לאחסן את הריהוט?

אם אינכם משתמשים בריהוט בחורף, תוכלו לכסות אותו עם הכיסויים הייעודיים ולהניח במחסן. אם ברצונכם להשתמש בו תוכלו להניח אותו תחת מתחם מקורה כמו פרגולה כאשר הוא מבודד מהרצפה. היתרון בכיסויים של שבירו הוא שמלבד איכותם ועמידותם הם מאפשרים לכם לכסות את הריהוט בדרך נוחה ופשוטה כך שאם ברצונכם להסיר את הכיסוי ולשבת בחוץ כאשר מזג האוויר נעים, תוכלו לעשות זאת די בקלות. כיסוי סוגי ריהוט גן שונים יסייע לשמור עליהם לאורך זמן ולכן כדאי להשקיע בכיסוי המיוצר ברמת איכות גבוהה. היות ושמה של חברת "שבירו" הולך לפניה בתחום ריהוט גן ובפרט בשיווק סוגי ריהוט המתאימים לאקלים ולמזג האוויר הישראלי, אתם יכולים להיות בטוחים כי תיהנו ממוצר איכותי ושימושי.

אולי תאהבו גם

לא הביישן למד: שאלות נפוצות בנושא ריהוט גן
עיצוב הבית בעזרת ריהוט חוץ
רעיונות ריהוט למסעדה בחצר
רעיונות ריהוט למסיבות בחצר
לקראת חג סוכות: המדריך לחגיגה בגינה
ריהוט לכל עונה
סניפים