מגזין שבירו

מדריך למתלבט: סגנונות ריהוט גן

מדריך למתלבט: סגנונות ריהוט גן
ריהוט גן תורם רבות למרחב החיצוני שלכם, בין אם מבחינת נוחות, בין אם מבחינת עיצוב ובין אם מההיבט הפונקציונלי.
בעזרת ריהוט הגן הנכון ניתן ליצור חלל חיצוני מרשים, מזמין ושימושי למשך שנים רבות וכיום ישנו היצע נרחב של רהיטים וכן של סגנונות, כך שכל בית יכול לבחור את הפריטים המועדפים עליו ביותר.
בשבירו ריהוט גן אנו מעמידים לרשותכם אינספור אפשרויות בהתאמה מלאה לכל חלל, העדפה או סגנון, לצד צוות מקצועי שיסייע לכם להגיע להחלטה הנכונה ביותר.

מודרני

בתחום ריהוט הגן מודרניזציה באה לכדי ביטוי בדרכים רבות החל בחומרי הגלם, דרך הטכנולוגיות המשולבות ועד העיצוב עצמו. ברוב המקרים ריהוט מודרני יאופיין עם קווים ישרים ונקיים ועם עיצובים מינימליסטיים ולא צעקניים. בין העיצובים המודרניים של שבירו ריהוט גן ניתן למצוא את מערכות ישיבה יורק, המבורג, האזל, פינות אוכל מודרניות כגון צ'יאנג מאי, צ'לסי ועוד.
מערכת ישבה דגם יורק- שבירו ריהוט גן

אלגנטי

הסגנון האלגנטי מושפע בעיקר מארצות אירופה ובעיקרן אנגליה וצרפת והוא מאופיין עם גימורים מיוחדים ועיצוב מסורתי אך לא מיושן. בשבירו ריהוט גן תוכלו למצוא שפע של מערכות ישיבה אלגנטיות לחלל החוץ בהתאמה מלאה לעיצוב השולט, לצרכים האישיים שלכם ולמסגרת התקציב. בין המערכות אשר יוסיפו טאץ' אלגנטי בחצר או במרפסת הבית נמצאות: דאלאס, ברייטון, דלתא, פלרמו ועוד.
מערכת ישיבה דאלאס
מערכת ישיבה דגם דאלאס - שבירו ריהוט גן

קלאסי

העיצוב הקלאסי כולל לרוב מאפיינים של "פעם" ועל כן נחשב למאוד מעודן ועשיר. על פי רוב ריהוט זה יהיה מגולף בעבודת יד ויכלול קישוטים ועיטורים. בשיטות הייצור של היום נהוג לקחת מאפיינים קלאסיים ולשלב אותם באופן מודרני בתהליך העיצוב והייצור כך שהתוצאה היא רהיטים במראה מאוד אלגנטי ויוקרתי. בשבירו תוכלו למצוא ריהוט גן במשלב בהצלחה בין קלאסי ומודרני כמו למשל מערכות ישיבה קאזה, קראקס, פלורינה, דאלאס ועוד.
מערכת ישיבה דגם קאזה- שבירו ריהוט גן
מערכת ישיבה דגם קאזה - שבירו ריהוט גן

כפרי

מאז ומתמיד שהסגנון הכפרי נחשב לאחד המועדפים בתחום ריהוט החוץ. לרוב הוא עשוי מחומרי גלם טבעיים כמו למשל עץ, במבוק, ראטן ודומיהם והוא משתלב בצורה הרמונית עם החלל החיצוני. מערכות ישיבה כפריות מתאימות לאלו שרוצים להתמזג עם הטבע מה גם שכיום אפשר ליהנות משני העולמות ולרכוש רהיטי גן במראה כפרי המיוצרים מחומרי גלם הרבה יותר עמידים. בין המערכות שיוכלו להתאים לחובבי הסגנון הכפרי נמצאות סורנטו, לוקה, ניס, פנקו, בארי ועוד.
מערכת ישיבה דגם סורנטו - שבירו ריהוט גן
מערכת ישיבה דגם סורנטו - שבירו ריהוט גן

פינתי

אם פינת הישיבה שלכם בחוץ גדולה או צמודה לקיר תוכלו לבחור במערכת פינתית אשר תסייע לכם לנצל טוב יותר את החלל ובד בבד לזכות למקומות ישיבה רבים ולאירוח נוח ואופטימלי. בשבירו ריהוט גם תוכלו למצוא המון מערכות ישיבה פינתיות, חלקן אף מרווחות ממש כמו הסלון הביתי ביניהן: וינה, קראקס ועוד.
מערכת ישיבה דגם וינה - שבירו ריהוט גן
מערכת ישיבה דגם וינה - שבירו ריהוט גן

קו מעוגל

לקוחות רבים אינם אוהבים קווים ישירים ועיצוב מינימליסטי ודווקא מעדיפים לבחור בריהוט גן ולו קווים מעוגלים. רהיטים עם קו מעוגל הנם אידיאלים גם במקרה ויש בבית ילדים קטנים שנוהגים להתרוצץ סביב, הם הרבה יותר בטוחים, שכן אינם כוללים פינות חדות. בין הדגמים בעלי הקו המעוגל של שבירו נמצאים פנקו, צ'אקו, סורנטו, לוקה, דינו ועוד.
סט זוגי דגם פנקו לבן - שבירו ריהוט גן
סט זוגי דגם פנקו לבן - שבירו ריהוט גן

סלוני

בשנים האחרונות הצבת ריהוט גן סלוני בחלל החוץ הפכה להיות אחד הטרנדים החמים ביותר. כיום יותר ויותר אנשים רוצים להעביר את זמנם הפנוי בנוחות ולארח אנשים גם בגינה או במרפסת הפרטית. העובדה שישנן טכנולוגיות מתקדמות הופכת את הדבר לאפשרי ואת מוצרי הטקסטיל כמו הבדים והכריות להרבה יותר עמידים. בשבירו ריהוט גן תוכלו למצוא שפע של דגמים סלוניים בהתאם לכל טעם, העדפה או צורך ביניהם: קראקס, פסיפיק, ליון, וינה, דומינו, דאלאס, ברייטון ועוד.
מערכת ישיבה דגם קראקס- שבירו ריהוט גן
מערכת ישיבה דגם קראקס- שבירו ריהוט גן

יוקרתי

כאן אין צורך להרחיב, שכן הדבר מובן מאליו. הריהוט היוקרתי מאופיין עם רמת איכות גבוהה, גימורים בלתי מתפשרים, עיצוב מהוקצע, שילוב של אלמנטים מתקדמים ושימוש בכל הטכנולוגיות החדישות בתחום ריהוט החוץ. אין ספק שריהוט יוקרתי הוא העלית של העלית ואלו הבוחרים בו מצוידים בהמון סטייל וסגנון. בין המערכות היוקרתיות של שבירו נמצאות דומינו, ברייטון, פסיפיק, ורסאי ועוד.
מערכת ישיבה לגינה דגם ברייטון - שבירו ריהוט גן
מערכת ישיבה לגינה דגם ברייטון - שבירו ריהוט גן
זה טבעי להתלבט ובדיוק בשביל זה אנחנו כאן לרשותכם. צוות המומחים של שבירו ריהוט גן ישמח ללוות אתכם אל עבר הבחירה הנכונה ביותר עבורכם.

אולי תאהבו גם

לא הביישן למד: שאלות נפוצות בנושא ריהוט גן
עיצוב הבית בעזרת ריהוט חוץ
רעיונות ריהוט למסעדה בחצר
רעיונות ריהוט למסיבות בחצר
לקראת חג סוכות: המדריך לחגיגה בגינה
ריהוט לכל עונה
סניפים