מגזין שבירו

טיפים לסדר פסח מוצלח אצלכם בחצר עם ריהוט גן

טיפים לסדר פסח מוצלח אצלכם בחצר עם ריהוט גן
התקופה שלפני חג הפסח היא הזדמנות מצוינת להתחדש ברהיטים לבית או לגינה. מי שעומד לארח את סדר הפסח אצלו בבית לבטח רוצה שהאורחים ירגישו בנוח, ייהנו מרהיטים נוחים, מזמינים ומעוצבים ושהערב כולו יעבור בצורה טובה, חיובית ונעימה. לשם כך חשוב מאד להקדיש זמן ותשומת לב לבחירה הנכונה והמדויקת ביותר של פריטי הריהוט שיעשו את העבודה. איך בוחרים? ראשית מסתמכים על חברה מוכרת ומובילה כמו שבירו, שיש לה אולמות תצוגה בפריסה ארצית והיא מצעה מגוון רחב של רהיטים מכל הסוגים המתאימים לגינה, לחצר, לגג ולמרפסת.

צבעים של אביב וקיץ!

כשיושבים במרפסת עם חברים, בני משפחה או מכרים – אי אפשר שלא להתחבר לאווירה הנעימה והחמימה של האביב והקיץ. לשם כך כדאי שגם הרהיטים ישדרו את אותה האווירה.
אפשר לבחור פינת ישיבה לגינה מדגם בארי שניתן לשלב בה כריות נוי בכל צבע וכך לשבור מעט את המונוטוניות של הריפוד. כשבוחרים ספה תלת מושבית ולא דו מושבית אפשר לארח יותר חברים והאווירה תהיה שמחה ונעימה יותר. אחרי הארוחה יהיה נעים מאד לעבור לשבת בצורה פחות רשמית והרבה יותר חברית, על ערסל מדגם ג'לה שאפשר גם להתנדנד בו וכך להעביר את הזמן בנעימים עד השלב שבו יושבים ביחד במרפסת ומשוחחים ביחד, שותים משקה בצוותא או טועמים מהקינוחים.

מארגנים את ליל הסדר במרפסת

אם מזג האוויר מאפשר את זה – אין שום סיבה שלא לארח על הגג או במרפסת. הבריזה של העונה תהיה תוספת נהדרת לשמחה, לחגיגיות ותחושה הנינוחה ממילא. דיימונד היא פינת אוכל מיוחדת במינה שיש בה אפשרות גם לעשות שימוש בשולחן קטן המיועד למספר מצומצם של סועדים וגם לפתוח את השולחן וכך להשתמש בו לאירוח. אחרי ליל הסדר אפשר להמשיך להשתמש בשולחן, שכן הוא משתלב היטב עם כל סוג של עיצוב ולכל חפצי הנוי שממוקמים ברחבי הגג או המרפסת. גם צ'לסי BIG היא מערכת מובנית של פינת אוכל נפתחת שמתאימה מאד לאירוח כמו בליל הסדר וגם לאחר מכן בחיי השגרה היומיומיים ובארוחות שישי בערב.

אחרי הארוחה – חייבים לנוח בזולה!

אחרי שמסיימים לאכול ולקרוא את ההגדה של פסח פשוט חייבים לנוח לפני שמתחילים לשיר, לשתות עוד יין או לפטפט עם בני המשפחה שהגיעו. איך ואיפה עושים את זה? בפינת הזולה ממוקמת בסמוך כמו המרבץ מדגם בריז. כאן אפשר לשבת או לשכב, להישען על מישהו אחר או לתת לילדים לשים ראש ולנוח. כאן מתעוררות השיחות הטובות, כאן נשמעות הבדיחות המוצלחות וכאן מורידים הילוך אבל ממשיכים את ההנאה בדרך פחות רשמית. המרבץ העגול שובר שגרה, הוא שונה בנוף ואי אפשר שלא להתאהב בו מיד. כל המסובים ימתינו לסיום קריאת ההגדה על מנת להגיע אליו ללא עיכוב.

איפה בוחרים ואיפה הכי כדאי לקנות?

שבירו היא חברה מובילה בישראל המשווקת רהיטי גן מסוגים שונים, דגמים מגוונים וכמובן כאלה שעשויים מכל מיני חומרי גלם. הרהיטים עמידים וחזקים, לא נפגמים בקלות והם איכותיים מאד. מומלץ להגיע אל אחד מאולמות התצוגה של החברה, לקבל ייעוץ מקצועי מנציגי המכירות, לספר אודות הדרישות או הצרכים וכך למצוא בדיוק את הרהיטים המתאימים למרפסת, לגינה או לגג של כל אחד ואחד. ליל הסדר מעולם לא היה נינוח ומעוצב יותר!

אולי תאהבו גם

לא הביישן למד: שאלות נפוצות בנושא ריהוט גן
עיצוב הבית בעזרת ריהוט חוץ
רעיונות ריהוט למסעדה בחצר
רעיונות ריהוט למסיבות בחצר
לקראת חג סוכות: המדריך לחגיגה בגינה
ריהוט לכל עונה
סניפים