מגזין שבירו

סקירת קולקציות: פינות ישיבה פינתיות

סקירת קולקציות: פינות ישיבה פינתיות
רוב חללי החוץ מציגים אתגרים עיצוביים, במיוחד כאשר מדובר בחללים קטנים. היות וחצר הבית או המרפסת הם מקומות שמבלים בהם זמן רב, אי אפשר שלא לשאול את השאלה:
כיצד ניתן ליצור פינת ישיבה כמה שיותר מרווחת ועם זאת לכלול בה מקומות ישיבה רבים?
התשובה פשוטה: בעזרת מערכת ישיבה פינתית. בשבירו ריהוט גן תמצאו מספר דגמים של פינות ישיבה לגינה ברמת איכות גבוהה ובעיצובים יוקרתיים. ביניהן:

מערכת ישיבה דגם קראקס

פינת ישיבה לגינה דגם קראקס מאופיינת עם סגנון קלאסי מודרני. היא בעלת מראה סלוני כך שתוכלו לשבת בחוץ ולהרגיש בפנים. יתרונותיה הם בשלדת האלומיניום העמידה שלה ובצביעת POWDER COATING אשר מבטיחה עמידות גבוהה בכל מזג אוויר לאורך שנים. בנוסף הספה מיוצרת מספוג ולו טכנולוגיית ייבוש מהירה ובד עמיד ואיכותי של חברת SUNBRELLA. המערכת כוללת ספה פינתית, כורסת יחיד ושני שולחנות קפה והיא זמינה בצבעים בהירים: מסגרת אלומיניום לבנה עם ריפוד אפור בהיר.

מערכת ישיבה דגם ליון

מערכת ישיבה ליון הנה הרבה יותר מודרנית שכן עיצובה כולל קווים ישרים ונקיים. היא מיוצרת מאלומיניום אשר נצבע בטכניקת POWDER COATING המקנה לו עמידות גבוהה לאורך שנים. הריפוד של מערכת ישיבה זו מיוצר מבד DARLON, המתאים ביותר לתנאי חוץ ועמיד בפני מזג האוויר. המערכת כוללת ספה פינתית של שני חלקים ושולחן קפה הניתן לפתיחה והגבהה בהתאם לצורך.
מערכת ישיבה דגם וינה - שבירו ריהוט גן

מערכת ישיבה דגם ברייטון

עוד מערכת ישיבה פינתית המאופיינת עם סגנון קלאסי זו מערכת ישיבה דגם ברייטון. מדובר במערכת תלת מושבית ולה שלדת אלומיניום. בנוסף משולבים בה חומרי גלם נוספים כגון ראטן וזכוכית מחוסמת. הספות מיוצרות מבד DARLON אשר ידוע כאיכותי ועמיד במיוחד בתנאי חוץ. המערכת כוללת ספה תלת מושבית, כורסת יחיד, שזלונג, כריות נוי ושולחן קפה. היא זמינה בריפוד אפור, ראטן לבן וכריות נוי פרחוניות.

מערכת ישיבה דגם פייר

אם אתם חובבי הקווים הישרים והנקיים וחסידי המראה המודרני, תהיה הבחירה הנכונה ביותר עבורכם. כיאה למערכת מודרנית היא מיוצרת מאלומיניום בצביעת POWDER COATING מה שמקנה לה עמידות גבוהה לאורך שנים בכל תנאי מזג אוויר. השילוב של הטיק הבורמזי בעיצוב לצד ריפודים מבד OLIFEN האיכותי הופכים את הדגם לכמה שיותר יפה ויוקרתי. המערכת כוללת שתי ספות צמודות ושולחן קפה. היא זמינה בשני צבעים: אלומיניום פחם עם בד אפור אפרפר ואלומיניום פחם עם בד תכלת אפרפר.

מערכת ישיבה דגם וינה

מערכת ישיבה דגם וינה מאופיינת עם המראה הסלוני שלה ועם עיצובה הקליל. היא מיוצרת משלדת אלומיניום וכוללת ספוג בטכנולוגיית QUICK DRY FORM ובד אמריקאי מחברת .SUNBRELLA המערכת כוללת ספה פינתית ושולחן קפה וזמינה בצבעים: אלומיניום בצבע לבן עם ריפוד בצבע תכלת וכן אלומיניום בצבע שחור עם ריפוד בצבע אפור.
בשבירו אנו מעמידים לרשותכם כמה וכמה דגמים של מערכות ישיבה פינתיות, בשלל צבעים ואפשרויות עיצוביות. כל שנותר לכם לעשות הוא להגיע לאחד הסניפים שלנו ולבחור. לפרטים אודות הסניף הקרוב למקום מגוריכם צרו עמנו קשר בהקדם ותוכלו ליהנות משפע מבצעי סוף עונה על הרהיטים!

אולי תאהבו גם

לא הביישן למד: שאלות נפוצות בנושא ריהוט גן
עיצוב הבית בעזרת ריהוט חוץ
רעיונות ריהוט למסעדה בחצר
רעיונות ריהוט למסיבות בחצר
לקראת חג סוכות: המדריך לחגיגה בגינה
ריהוט לכל עונה
סניפים