מגזין שבירו

ריהוט לצימרים: עיצוב גינת צימר מיוחדת | שבירו ריהוט גן

ריהוט לצימרים: עיצוב גינת צימר מיוחדת | שבירו ריהוט גן
הצימרים הטובים ביותר הם אלו שמציעים השראה בכל התחומים, לרבות בתחום העיצוב. ולמרות שבריכות, טרמפולינות ושולחן כדורגל לילדים נמצאים ברשימת הקריטריונים שלנו, במשך השנים השכלנו להבין שקריטריון לא פחות חשוב הוא עיצוב וסגנון של המקום. העיצוב שאנו רואים בתמונות השיווקיות הוא זה שבסופו של דבר מושך אותנו אל צימר מסוים, אין זה סוד.
לכן ככל שעיצוב החוץ של הצימר יהיה מרהיב, מרגיע, עם ריהוט צמרים פונקציונלי ומושך בו זמנית כך גדל הסיכוי שהנופשים יבואו בהמוניהם להתארח אצלכם, זה בדוק ממש כמו נוסחה מדעית.

מה הנופשים מחפשים?

החיפוש אחר מרגוע הוא אינסופי ובין פעולה לפעילות, המטרה המרכזית של כל חופשה היא לקחת פסק זמן ולהירגע. אם על ידי עיצוב החלל תוכלו לאפשר זאת לנופשים, הרי שסיפקתם להם נופש אמיתי ומענה מושלם לצרכים שלהם. רוב הצימרים כוללים בריכת אינטקס לצד שלל אטרקציות המתאימות לחופשה משפחתית כמו שולחן כדורגל, דשא סינתטי או טרמפולינה. ולכן בחירת רהיטים ייחודים לצימר שלכם תוכל לבדל אותו בדקות ספורות בלבד. אם תיצרו בדיוק את האווירה הרצויה באמצעות עיצוב תוכלו למשוך אליכם את קהל היעד המתאים. כדי לעשות זאת עליכם לבחור בפריטי ריהוט גן מיוחד שלא נראים בכל צימר אך בד בבד יוצרים את האווירה שאתם מנסים להשיג.

אילו רהיטים כדאי לבחור?

פינת אוכל או פינת ישיבה אלו הם רהיטים שכיחים אותם אפשר למצוא בכל בית, שלא לומר בכל צימר שני. אם ברצונכם לבדל את עצמכם ולהציע חוויית נופש מעט אחרת, יש לשקול היטב את בחירת הרהיטים. ישנם רהיטים נפוצים ופופולריים ולעומתם, רהיטים שימושיים ונוחים לא פחות אך פחות שגרתיים. הסוג השני הוא זה שעליכם לבחור, במידה ואתם רוצים שהצימר שלכם יהיה ייחודי. בין פריטי הריהוט הנבחרים עומדים לרשותכם הדגמים הבאים: מיטות שיזוף, ערסלי ישיבה, פינות זולה ומרבצים, נדנדות, שמשיות מעוצבות ומוצרים נלווים אשר ישלימו את העיצוב ויתרמו לאווירה בצימר במידה משמעותית.

בשבירו ריהוט גן – דגמים מושלמים לצימרים

הרושם הראשוני הוא שקובע אם הצימר שלכם יבלוט על פני האחרים וזכרו: נדיר שתהיה הזדמנות שניה ליצור רושם ראשוני. לכן עליכם להשקיע בעיצוב ולו רק עבור תמונות השיווק. אל תשכחו: הנופשים רוצים לקבל בדיוק את אשר לו הם מצפים. לכן יש לבחור בריהוט גן מיוחד ומעוצב אך לא פחות חשוב, עליו גם להיות איכותי, יוקרתי ועמיד. בשבירו ריהוט גן אנו משלבים בין יוקרה, איכות וסטייל בכל אחד מהרהיטים שלנו. אצלנו תוכלו למצוא אינספור אפשרויות מעוצבות לצימר שלכם ביניהן דגמים כמו:
  • מרטיניק – מרבץ כפרי מפנק המעוצב בסגנון כפרי. מדובר בדגם אשר צורתו עגולה ומתאים לעד שלושה אנשים. סיבי הראטן הגדולים שלו הופכים אתו לפריט ריהוט ייחודי ומרשים ואיכותו הופכת אותו לבחירה המעולה עבור חלל החוץ של הצימר.
  • מון – ערסל ישיבה מרווח ומפנק המתאים לסתלבט אמיתי במהלך החופשה. הערסל כולל כרית מרופדת מבד איכותי, עמיד ונעים ועיצובו המיוחד הופך אותו לגולת הכותרת של כל חופשה.
מעוניינים לבדוק דגמים נוספים לריהוט צימרים? אנו מזמינים אתכם להגיע אל הסניף של שבירו ריהוט גן הקרוב למקום מגוריכם, להתרשם מהמגוון הרחב של הרהיטים שיש לנו להציע לכם במחירים משתלמים וליצור רושם ראשוני מנצח אצל הנופשים!

אולי תאהבו גם

לא הביישן למד: שאלות נפוצות בנושא ריהוט גן
עיצוב הבית בעזרת ריהוט חוץ
רעיונות ריהוט למסעדה בחצר
רעיונות ריהוט למסיבות בחצר
לקראת חג סוכות: המדריך לחגיגה בגינה
ריהוט לכל עונה
סניפים