מגזין שבירו

ערסלים בגינה כיף לכל המשפחה

ערסלים בגינה כיף לכל המשפחה

לריהוט הגן אותו אנו בוחרים ישנה השפעה רבה על האופן שבו נחווה את החלל החיצוני. אם ברצונכם לייצר פינה אקזוטית אך מותאמת לילדים, בה תרגישו הכי נינוחים וחופשיים – הרי שאין זה בלתי נמנע ועליכם להציב בחוץ נדנדות וערסלים.

כיום כל בעל בית פרטי שואף להפוך את החלל החיצוני של הבית לפינת חמד מעוצבת אשר תשרת את בני המשפחה מחד ותתאים לאירוח מאידך. לכן, מלבד עיצוב הגינה, בחירת צמחים, סיתות שבילים או בניית דק ופרגולה, יש לבחור גם את הריהוט המתאים. ריהוט גן העונה על הצרכים של המשפחה יכול לשפר את איכות החיים פלאים ולהפוך את השהות בחוץ לחוויה מפנקת.
ואם בפינוק עסקינן, כיום כמעט ואי אפשר לעצב חצר או גינה פרטית שמכבדת את עצמה ללא הצבת נדנדות וערסלים.
נדנוד לשיפור מצב הרוח בשנים האחרונות נדנדות או ערסלים לגינה הפכו לממש פריט חובה וכיום כמעט ואין גינה, חצר או מרפסת לא פריטים אלו. כמובן שבחינה מעמיקה של הנתונים תוביל למסקנה הבלתי משתמעת לשתי פנים – לנדנדות ולערסלים ישנם יתרונות רבים כאשר הבולט ביניהם הוא העובדה שקיומן פשוט משפר את מצב הרוח. גם אם נסתכל אחורה, לשנות החיים הראשונות, נגלה שנדנוד זו פעולה שעזרה לנו להירגע עוד שהיינו תינוקות מעורסלים ולכן זו הסיבה שרבים האנשים אשר חשים כל כך טוב כאשר הם מתנדנדים. לכן, לאחר שחוזרים מיום העבודה, אין יותר כיף מאשר להתפנק על הערסל או על הנדנה כאשר יש רגע פנוי ולהירגע, בין אם לבדך ובין אם כשלצדך בן משפחה אהוב.

להיות בבית ולהרגיש בחו"ל

יתרון נוסף הטמון בהצבת נדנדות וערסלים בחצר הבית הוא העובדה שפריטים אלו גורמים לנו להרגיש כאילו אנו מינימום בחופשה משפחתית. ערסלים ונדנדות אלו הם פריטי ריהוט אשר מזוהים עם חופשה אקזוטית בחו"ל, נופש משפחתי, בילוי בצימר או כל סגנון של חופשה המועדף עליכם. עם הצבת נדנדות וערסלים בחצר הבית הפרטית שלכם, תוכלו בנקל להרגיש כאילו אתם נמצאים בחופשה בכל יום רגיל וכך לשפר באופן ניכר את רמת החיים שלכם.

ילדים אוהבים להתנדנד

בל נשכח שנדנדות וערסלים מהווים מתקן שעשועים לכל עניין ודבר ולכן הם מתאימים במיוחד לשימושם של ילדים. ילדים אוהבים להתנדנד ואם תכללו פריטי ריהוט מסוג אלו בגינה, תוכלו להסב להם הנאה מרובה ולאפשר להם ליהנות כמה שיותר משעות הפנאי במרחב הביתי. כך לאחר שכולם חוזרים הביתה מהעבודה או מהגן, לא תצטרכו לרוץ ישר לגן המשחקים, תוכלו להפוך את החצר למותאמת יותר עבור הילדים, לעניין אותם, לנדנד אותם או להתנדנד איתם ואף לאפשר להם לנדנד אחד את השני. במידה ויש לכם תינוקות קטנים, הרי שאז נדנדות וערסלים הופכים לפריט חובה של ממש, היות ויש בכוחם להרגיע את הקטנטנים.

אולי תאהבו גם

לא הביישן למד: שאלות נפוצות בנושא ריהוט גן
עיצוב הבית בעזרת ריהוט חוץ
רעיונות ריהוט למסעדה בחצר
רעיונות ריהוט למסיבות בחצר
לקראת חג סוכות: המדריך לחגיגה בגינה
ריהוט לכל עונה
סניפים