מגזין שבירו

ערסל במקום ספסל

ערסל במקום ספסל
ערסל בחצר הבית או במרפסת יכול להפוך את השהות בחוץ לאופטימלית ולגרום לנו להרגיש כאילו אנו בחופשה, גם במהלך חיי השגרה. איך בוחרים ערסל איכותי ומה ההבדל בין הסוגים הקיימים? יצאנו לבדוק.
ערסל הוא אחד המאפיינים המובהקים של חופשה. להיות תלויים מעל האדמה, מתנדנדים מצד לצד בינות לעצים תוך שנהנים מבריזה נעימה זו הרגשה שאין שניה לה. לכן אנשים רבים בוחרים לתלות ערסל גם בחצר הבית הפרטית ובכך להפוך את חייהם לחופשה ארוכה.
ואם חשבתם שבחירת ערסל זו משימה פשוטה, יכול להיות שאינכם מודעים למבחר אשר עומד לרשותכם.

אילו ערסלים קיימים בשוק?

ישנם סוגים שונים של ערסלים אשר מוצעים למכירה בשוק כאשר יש לחלק אותם לשתי קטגוריות עיקריות והן ערסל טיולים וערסל ביתי. הערסל לטיולים הוא כזה שאותו ניתן לתלות בכל תנאי שטח ולכן עליו להיות עשוי מחומר גלם איכותי ולכלול שני חבלים ארוכים מספיק. כמו כן היות ויש לשנע אותו ממקום למקום עליו להיות נוח לקיפול ולניוד ולכן הבחירה הראשונה תהיה של ערסל מבד. לעומת זאת, ערסל ביתי הוא פריט יותר קבוע ולכן אפשר ליהנות מסוגים מגוונים, אחד מהם הוא ערסל ישיבה. ערסלי ישיבה מגיעים במגוון רחב של דגמים, רובם עשויים מבד או מקרמה ונתלים בעזרת חבלים, אולם ישנם גם סוגים יותר יציבים, נוחים ומרווחים אשר אינם נתלים בעזרת חוטים, כי אם מגיעים עם מתקן תלייה מובנה.

כל הפרמטרים אליהם יש להתייחס בעת בחירת ערסל

על מנת לבחור את הערסל האידיאלי עבור הצרכים שלכם, עליכם קודם כל להכיר את הצרכים הנ"ל ולהגדיר מהם השימושים העתידיים לערסל. כאשר מדובר בערסל לטיולים, הרי שערסל בד או ערסל מתקפל ונייד יהיו הפתרון הנוח והטוב ביותר. כאשר מדובר בערסל לחצר הבית או המרפסת רצוי לבחור במוצר הרבה יותר יציב ונוח, על מנת שתוכלו להתרווח בו בכיף. אם ישנם ילדים במשפחה יש לשים דגש רב יותר על סוגיית היציבות והבטיחות, כמו כן כאשר הערסל מיועד לתלייה בבית יש גם לשים דגש על הפן העיצובי ולבחור ערסל שמתאים לעיצוב החוץ. כיום ישנם ערסלים עמידים במיוחד המיוצרים מחומרי גלם איכותיים ומגיעים עם בד עמיד יותר בפני החשיפה למזג האוויר.

דגם קוזי מבית שבירו: העלית של הערסלים

ערסל מפנק דגם קוזי

נתחיל עם כמה עובדות על הערסלים של שבירו:
  • יציבות – כל אחד מהדגמים מגיע עם מעמד עשוי ברזל שעבר תהליך גילוון לחישול הברזל ולמניעת החלדה.
  • עמידות – כריות הערסל עשוי מאותו בד איכותי של מערכות הישיבה, אוליפן, ולכן מאוד עמידות.
  • איכות – דרגת הראטן הסינתטי הנה ברמה הגבוהה ביותר, מה שמבטיח אריכות ימים גם בשמש הישראלית.
כאשר בוחרים ערסל למרחב החיצוני חשוב כי יהיה זה ערסל כמה שיותר איכותי אשר ישרת אתכם לשנים רבות ולא ידרוש תחלופה כל עונה. כאן הערסלים של שבירו ריהוט גן נכנסים לתמונה תוך שמספקים מענה מדויק ונוח במיוחד. כל הערסלים כוללים ריפוד איכותי ועמיד בפני עובש ובכל תנאי מזג האוויר, מגיעים בשלל צבעים, כאשר הסיבים שלהם אינם משנים צבע או צורה ואינם נפרמים, לכן הם נחשבים לאיכותיים במיוחד.
ערסל יכול לשדרג את הגינה במידה משמעותית ולגרום לכם לחוש כי הנכם נמצאים בנופש בכל ימות השנה. בשבירו ריהוט גן תמצאו ערסלים מעוצבים איכותיים ותוכלו לבחור את הדגם המועדף עליכם מתוך מגוון של אפשרויות. לפרטים נוספים, הצוות שלנו עומד לרשותכם באולמות התצוגה שלנו ודרך הטלפון *2860

אולי תאהבו גם

לא הביישן למד: שאלות נפוצות בנושא ריהוט גן
עיצוב הבית בעזרת ריהוט חוץ
רעיונות ריהוט למסעדה בחצר
רעיונות ריהוט למסיבות בחצר
לקראת חג סוכות: המדריך לחגיגה בגינה
ריהוט לכל עונה
סניפים