מגזין שבירו

החורף מגיע - פתרונות חימום לישיבה במרפסת ובגינה

החורף מגיע - פתרונות חימום לישיבה במרפסת ובגינה
גם אם יורד גשם או שקר בחוץ אין זה אומר שאי אפשר לשבת בהנאה בגינה או שיש להשאיר אותה זנוחה ועזובה. לפניכם כל פתרונות החימום והעיצוב שיהפכו את הגינה או המרפסת שלכם למקום הכי חם בבית.

פתרונות חימום למרפסת ולגינה – כל שצריך לדעת

אחת הדרכים לנצל את המרחב החיצוני גם בחורף היא על ידי גופי חימום מסוגים שונים. מדובר בפתרון אופטימלי ויעיל אשר יכול לעשות הבדל משמעותי.
בין פתרונות החימום שקיימים נמצאים אלו הבאים:
  • פטריית חימום –ביקור בבתי קפה או מסעדות בעונת החורף יראה עד כמה פטריות אלו שימושיות. הן משמשות לחימום מקומות מקורים או פתוחים, מגיעות עד לרדיוס של 20 מטרים, הן בטוחות לשימוש, אינן צורכות הרבה אנרגיה ביחס לתפוקתן, מהוות כפריט דקורטיבי ומעוצב ומתאימות למגוון רחב של שימושים. ישנו הבדל בין הפטריות השונות בעיצוב ובחברה היצרנית כמו כן חלקן מבוססות על חשמל וחלקן על גז. המחירים של פטריות חימום נעים בין 380 ל- 1,900 ₪. היופי של פטריית חימום הוא שהיא מסוגלת לחמם כמה פינות ישיבה לגינה במקביל
  • קמינים – גם בעזרת הצבת קמין תוכלו להפוך את החצר או המרפסת למקום חמים ומזמין כאשר לרשותכם האפשרות לבחור בין קמין חשמל, קמין גז או קמין עצים. בחירת הקמין המתאים לכם תלויה בכמות העבודה והתחזוקה אותה הנכם מעוניינים להשקיע בתקופת החורף על מנת ליצור את האווירה הרצויה. אם אינכם בנויים לעבודה רבה קמין גז או חשמל יהיו אפשרות טובה יותר ולהיפך, אם אינכם יכולים לוותר על הניחוח ועל צלילי העץ המתלקח, קמין עץ יהיה בחירה טובה יותר. טווח המחירים של קמינים נע בין כמה מאות בודדות של שקלים עבור תנור חשמלי לבין כמעט 3,000 ₪ עבור קמין גז.
  • מנורות חימום אינפרה אדום – פתרון חימום אטרקטיבי נוסף לאזור החוץ של הבית הוא מנורת חימום אינפרה אדום. מדובר בפתרון חסכוני למדי אשר אינו צורך אנרגיה רבה שכן מחממים אלו נחשבים לחסכוניים. יותר מכך הם מאוד בטיחותיים לשימוש ומפזרים חום נעים ונקי מזיהום אוויר או מריחות חזקים. ישנם סוגים שונים של מנורות חימום, לרבות מנורות לתלייה ומנורות עומדות ומחיריהן נעים בטווח של 650 - 1,700 ש"ח.

פתרונות מעוצבים לריהוט

מלבד פתרונות חימום, על מנת לשבת בחוץ בנחת גם בעונה הגשומה והקרירה חשוב להשקיע בפתרונות אשר ימנעו את הרטבת הריהוט ואת ההיווצרות של בלאי ועובש כתוצאה מכך. בשבירו ריהוט גן למשל תוכלו למצוא מגוון פתרונות מיוחדים של כיסויי ריהוט גן המותאמים לאקלים הישראלי ועמידים למזג האוויר. משקלם הקל של הכיסויים מאפשר להוריד אותם בקלות, הם אטומים למים אך מיוצרים מבד נושם כך שלא ייווצרו כתמי עובש והם מגיעים בשני גדלים אשר מחיריהם נעים בין 350 ל- 400 ש"ח בהתאם לגודל. בעזרת הכיסויים ניתן לשמור על ריהוט החוץ במידה מרבית בעת הגשם, למנוע הירטבות וכך כאשר השמש מפציעה או שיש הפוגה בגשמים, ניתן לצאת החוצה ולעשות שימוש בפריטי הריהוט השונים וכשמסיימים, ניתן לכסות אותם שוב ולמנוע מהם להירטב.
שמירה על ריהוט הגן עם כיסוי ייחודי לצד חימום חלל החוץ בעזרת פתרונות חימום איכותיים אלו הן פעולות שיאפשרו לכם ליהנות מהגינה או המרפסת שלכם בכל עונות השנה, לרבות בחורף, ללא פשרות או וויתורים.

אולי תאהבו גם

לא הביישן למד: שאלות נפוצות בנושא ריהוט גן
עיצוב הבית בעזרת ריהוט חוץ
רעיונות ריהוט למסעדה בחצר
רעיונות ריהוט למסיבות בחצר
לקראת חג סוכות: המדריך לחגיגה בגינה
ריהוט לכל עונה
סניפים