מגזין שבירו

ריהוט קומפקטי למרפסת כי קטן זה הכי כיף בעולם

ריהוט קומפקטי למרפסת כי קטן זה הכי כיף בעולם
עיצוב ריהוט למרפסת קטנה זו הנאה גדולה, במיוחד כאשר מוצאים את הריהוט הנכון. תתפלאו לגלות שאינכם צריכים להקריב את הנוחות או את הסגנון שלכם על מנת לזכות במרפסת מעוצבת, מכיוון שכיום ישנם דגמים רבים של ריהוט גן המתאים כמו כפפה גם למרפסות קטנות.
לנו בשבירו ריהוט גן יש מגוון פתרונות של ריהוט למרפסת אשר יהיו אידיאליים למרפסות בגודל סטנדרטי (10-12 מטר) ולחללי חוץ קטנים באופן כללי.

סטים פינות ישיבה לזוג זוגיות

כשמה כן היא, פינת ישיבה זוגית מתאימה לשני אנשים וכוללת שתי כורסאות ושולחן קטן.
בשבירו תמצאו מגוון רחב של פינות זוגיות בסגנונות שונים:
  • טלרה מערכת ישיבה זוגית מפנקת בעלת קווים מעוגלים. מעוצבת בסגנון כפרי מלא שיק עשויה עץ בשילוב חבלים בגוון טבעי ושיקי. הפינה כוללת שתי כורסאות מרווחות ושולחן קפה עגול.
  • לוקה מערכת ישיבה מפנקת המתאימה לזוג, בסגנון כפרי אך בעלת שלדת אלומיניום ומשלבת ראטן סינטטי לעמידות מרבית. כוללת שתי כורסאות ושולחן קפה.
  • דיוק- פינה זוגית במראה פרובנס עשויה אלומיניום, מגיעה בשני צבעים לבן או פחם כוללת שתי כסאות עם כרית מושב ושולחן קפה עגול וגבוה.
  • קנטקי- פינת ישיבה זוגית עם 2 כורסאות מפנקות במיוחד בשילוב חבלים איכותיים המקנים לה מראה ייחודי אך כזה שישתלב בכל סגנון עיצובי
  • נירוונה- זו הפינה שתעניק לכם את השלווה במרפסת, פינת ישיבה זוגית אוורירית, קלילה ומעוצבת בייחודיות. עשויה: ראטן סינטטי, אלומיניום, זכוכית מחוסמת וריפוד OLIFEN עמיד ואיכותי
פינות ישיבה זוגית לגינה - טלרה
    פינה זוגית טלרה
    width=

    מערכות דו מושביות

    אפשרות נוספת המתאימה מאוד לחללים קטנים היא מערכת ישיבה דו מושבית. על פי רוב מערכת כזו כוללת ספה דו מושבית, שתי כורסאות ושולחן קפה.
    בשבירו עומד לרשותכם מבחר רחב של מערכות ישיבה דו מושביות המתאימות לכל סגנון עיצובי, צורך או דרישה. ביניהם:
    • ניס אם חיפשתם אחר מערכת ישיבה קלילה אך מעוצבת דגם ניס יהיה אפשרות טובה עבורכם לחצר או למרפסת. מערכת זו משלבת בין ראטן אלומיניום וזכוכית וכוללת ריפוד איכותי ועמיד לתנאי חוץ.
    • מישיגן- מערכת ישיבה מודולרית והיא בעלת 3 אפשרויות הרכבה המעניקים פתרונות הן לאירוח והן לבילוי זוגי במרפסת:
    1.מרבץ זוגי
      2. מערכת ישיבה פינתית
        3. מערכת ישיבה עם 2 ספות דו מושביות הבחירה שלכם!
        • וינה- מערכת ישיבה עשויה אלומיניום איכותי בשיטת צביעה ייחודית בשילוב ידיות מעץ טיק המעניקות לה מראה קלאסי נקי, ריפוד בגוון ירוק פיסטוק עדין ישדרג לכם את המרפסת וישתלבו בה בצורה שקטה ונעימה.
        • פלרמו- אם התחשק לכם ליצור מראה פרובנס אצלם במפרסת מערכת ישיבה דגם פלרמו היא בדיוק מה שחיפשתם! מגיעה באלומניום לבן או פחם בשילוב בד חוץ תוצרת ספרד להנאה מושלמת.
        פינת ישיבה מודולרית - מישיגן לבן מאור מויאל
        במידה והנכם מתלבטים או לא בטוחים איזו מערכת לבחור ומהי הדרך הנכונה לעצב את המרפסת שלכם, צוות המומחים של שבירו ריהוט גן ישמח לעמוד לרשותכם ולסייע לכם להגיע להחלטות הנכונות ביותר.

        אולי תאהבו גם

        לא הביישן למד: שאלות נפוצות בנושא ריהוט גן
        עיצוב הבית בעזרת ריהוט חוץ
        רעיונות ריהוט למסעדה בחצר
        רעיונות ריהוט למסיבות בחצר
        לקראת חג סוכות: המדריך לחגיגה בגינה
        ריהוט לכל עונה
        סניפים