מגזין שבירו

הכל על ריהוט גן ראטן

הכל על ריהוט גן ראטן
הראטן הסינטטי הוא למעשה סיבי PVC אשר במהלך היצור שלהם הוכנס חומר אנטי UV על מנת שיוכלו להישאר תחת קרני השמש. סיבי הראטן יכולים להגיע במגוון צורות. קיים סיב עגול שהוא החזק ביותר. קיים סיב חצי עגול וקיים סיב שטוח. ככלל, ככל שסיב הראטן עבה יותר ככה הוא חזק יותר ועמיד יותר בפני קרני השמש. מבחינת גשמים ולחות, כל סוגי הראטן עמידים באופן מוחלט מכיוון שהם עשויים מחומר סינטטי בלבד.

ריהוט ראטן הוא ריהוט קל מאוד לעיצוב ושילוב.

ריהוט גן ראטן הוא בין סוג הריהוט וסוגי האלמנטים העיצוביים המסוגננים ביותר כיום וניתנים לשילוב כמעט עם כל חומר גלם, מה שהופך אותו לאחד הנפוצים ביותר בנוף הישראלי.

הראטן מגיע במגוון צבעים ומרקמים בהתאם לאופנה ולסגנון הריהוט.מערכת ישיבה לינקולן - ריהוט גן ראטן

ריהוט גן עשוי ראטן, מערכת ישיבה לינקולן

האם הראטן יחזיק מעמד בשמש הישראלית?

ריהוט גן ראטן דורש מעט הגנה בפני השמש והתחזוקה והשמירה עליו, בפני קרני השמש פשוט יחסית. חשיבות תחזוקת הראטן לצורך השמירה על שלמותו ועיצובו המקורית, דורש כמה צעדים פשוטים. נקיטה בצעדים הללו, תעניק לכם עיצוב וריהוט שמור לאורך זמן רב. פרט, שיחסוך לכם כסף ואי נעימות כתוצאה מבלאי מהיר ומראה שחוק.

שמירה על ההיגיינה – גם בבית וגם בגינה

במיוחד בגינה! חשוב מאוד לשמור על היגיינת הריהוט בפרט על זה של ריפודי ריהוט הגן, באופן כללי, הטקסטיל הוא חומר רגיש במיוחד לקרני השמש, ומתייבש באופן מהיר במיוחד וכתוצאה מכך נפגם ונפגמת עמידותו. חשוב לכבס את הריפודים בטמפרטורות נמוכות ולהניח אותם בחזרה, כאשר הם יבשים לחלוטין, לא מחשש שיפגעו בריהוט, הריהוט עצמו, הריהוט אינו "חושש" מרטיבויות ולחות, אלא מההשפעה של השמש על הכיסויים הלחים, אשר יכולים ליצור מצבים של ריחות בלתי נעימים.

זהירות זה שביר! שמירה על שולחנות עם חיפוי ראטן

כאשר מזיזים ריהוט עשוי ראטן, דאגו להסיר את הזכוכיות מעל השולחנות. הריהוט אינו מחזיק היטב את הזכוכית, ובעת תזוזה קיצונית מידי, עלולה הזכוכית ליפול ולפגוע במי שנמצא בקרבתה, קיימות זכוכיות מחוסמות, עמידות במיוחד, שלא ישברו או ייסדקו בעת נפילה על הארץ, אבל נפילה של זכוכית עבה על הרגל היא לא תקרית מלבבת במיוחד. על כן, השתדלו שלא להזיז את הריהוט ממקום למקום עם הזכוכית והעדיפו להניח אותה בצד בעת שינוי מיקום הריהוט. במקרה של העתקת מיקום הריהוט בגינה, הקפידו להרחיק ילדים קטנים, בכדי למנוע נזקים ופגיעות גופניות.

פינת ישיבה ראטן - מערכת זוגית פנקו

פנקו - פינת ישיבה זוגית , קלילה ומפנקת. ריהוט גן עשוי ראטן

כיצד נשמור את הראטן במהלך סערות ורוחות חזקות?

הראטן, הוא חומר קל במיוחד השזור על מסגרת ממתכת האלומיניום, בין המתכות הקלות והקלילות במיוחד, מבחינת העיצוב ומבחינת משקל החומר עצמו. ניתן לחפות אותו בברזנט או כיסויי פוליאסטר מיוחדים, שלא עפים עם רוחות. הדבר האחרון שאתם רוצים הוא שהריהוט היקר שלכם יעוף "לכל הרוחות". הקפידו להצטייד בכיסויים מותאמים להגנה על ריהוט הראטן בחורף כבקיץ.

כורסת ראטן זוגית למרפסת לוקה - שבירו ריהוט גן

לוקה - מערכת ישיבה אוורירית. ריהוט גן עשוי ראטן

כריות או לא להיות – תחזוקת טקסטיל וטכסטילן

הגענו לאחד הנושאים מהחשובים ביותר בתחום עיצוב ריהוט הראטן, כריות הנוי. כריות אלה מיועדות במיוחד לריהוט הראטן ומאפיינות אותו יותר מכל פרט אחר. שימור הכריות הללו והמראה תפוח שלהם דורש כמה צעדים פשוטים, שיותירו אותן כחדשות גם לאחר שנים. את הכריות, יש לשמור בזוית שלא תהיה ישירה לכיוון קרני השמש, לכבס באופן ידני או במכונה במצב של סיבוב איטי וללא סחיטה, בחורף כדאי לאחסן את הכריות במקום יבש. כדי להגן על הכריות והבדים עצמם מפני השמש הישירה, תוכלו להשתמש בשמשייה או פתרונות הצללה מעודנים ומעוצבים.

גם בערסלים מעוצבים:

ערסל ראטן מון אפור - ריהוט גן למרפסת
מון – ערסל מעוצב ומפנק. ערסל ישיבה מפנק לנוחות מירבית.

ריהוט עשוי ראטן קיים במגוון ריהוט ובמטרות שונות כגון: מערכות ישיבה, ערסלים, פינות ישיבה זוגיות, מיטת שיזוף מראטן, מרבצים ועוד. מערכות ישיבה מראטן קיימות במגוון סגנונות: ממערכות ישיבה בסגנון כפרי, מערכות ישיבה בסגנון אקלקטי, ואורבני ועד מערכות ישיבה בסגנון מודרני.

בשבירו ריהוט גן הלקוח במקום הראשון, ניתן להתאים אישית לעיצוב, לשטח המיועד ובעיקר לטעם האישי שלך. לפרטים נוספים דברו איתנו - 1-700-709-729

אולי תאהבו גם

לא הביישן למד: שאלות נפוצות בנושא ריהוט גן
עיצוב הבית בעזרת ריהוט חוץ
רעיונות ריהוט למסעדה בחצר
רעיונות ריהוט למסיבות בחצר
לקראת חג סוכות: המדריך לחגיגה בגינה
ריהוט לכל עונה
סניפים