מגזין שבירו

ריהוט גן מאלומיניום - הדבר הבא בעולם ריהוט החוץ

ריהוט גן מאלומיניום - הדבר הבא בעולם ריהוט החוץ
מראה המודרני, יציבות ועמידות בכל מזג אוויר, אלו הם רק חלק מהיתרונות הקיימים בריהוט עשוי אלומיניום. מדוע מומלץ וכדאי לקנות ריהוט גן מאלומיניום ומה הייחוד שבריהוט זה? כל שרציתם לדעת, לפניכם.
אם אתם מחפשים ריהוט לחלל החיצוני של הבית סביר כי תהיו הראשונים להסכים שההיצע העומד לרשותכם הנו נרחב, מה שהופך את הבחירה למעט מבלבלת.
אם בעבר ריהוט חוץ בעיקרו היה מיוצר מעץ, כיום אלומיניום משחק תפקיד ראשי והוא מציע לצרכנים שפע של יתרונות.

היתרונות של ריהוט גן מאלומיניום

בשנים האחרונות ריהוט גן מאלומיניום הפך ליותר ויותר נפוץ. זאת משום שאי אפשר להתעלם מיתרונותיו הבאים:
  • קלות משקל– מוצרי ריהוט מאלומיניום הנם מאוד קלים ביחס לרהיטים ממתכות אחרות, כך שניתן להזיזם ממקום למקום בקלות, זאת מבלי להתפשר על היציבות והחוזק שלהם.
  • עמידות–האלומיניום מפורסם בעמידות הגבוהה שלו כנגד חלודה, קורוזיה ותנאי מזג אוויר שונים כך שהוא שומר על המראה שלו לאורך זמן.
  • איכות– ריהוט גן עשוי אלומיניום נחשב למאוד איכותי הוא אינו נשחק, מתקלקל, מחליד או נשבר והוא ישרת אתכם לאורך זמן.
  • גמישות– למרות יציבותו הרבה מדובר בחומר גמיש אשר ממנו ניתן ליצור עיצובים שונים ומגוונים, לרבות עיצובים מתקדמים, מורכבים ומפורטים.
  • עיצוב– לכל חומר גלם המראה שלו כאשר סוג זה מאופיין במראה מודרני וחדשני ומתאים לכל חצר, מרפסת או פטיו.

ובל נשכח את התחזוקה

מבין כל היתרונות שהזכרנו, אחד המרכזיים ביותר הוא העובדה שהצבת ריהוט מסוג זה בחוץ דורשת מכם מינימום תחזוקה. כאשר מחזיקים ריהוט מברזל תמיד יהיה קיים חשש להיווצרות חלודה או קורוזיה וכאשר בוחרים בריהוט מעץ שאינו איכותי תמיד יהיה צורך בתחזוקה שוטפת אחת לתקופה כדי למנוע ריקבון או נזקים כתוצאה מחשיפה למזיקים. אין כך הדבר כאשר עושים שימוש באלומיניום. התחזוקה היחידה הנדרשת על מנת לשמור על מראה הריהוט היא ניגוב עם סמרטוט לח אחת לתקופה. אין ספק שמדובר בפתרון שימושי במיוחד ולו רק בשל העובדה שתחזוקה מינימלית ופחות התעסקות נמצאת בראש סדר העדיפויות עבור אנשים ולהם אורח חיים עסוק.

גם המחירים משתלמים

בשורה התחתונה, מלבד עיצוב, מראה ושימושיות גם המחיר משחק תפקיד מרכזי בעת ההחלטה על רכישת ריהוט גן כזה או אחר. גם כאן האלומיניום אינו מאכזב ולעומת חומרי גלם אחרים הוא נחשב לזול הרבה יותר. כמובן שישנם משתנים אחרים שיכולים להשפיע על מחירו של הריהוט בו בוחרים אולם באופן כללי ניתן בהחלט ליהנות מריהוט איכותי, עמיד, יציב הדורש מינימום תחזוקה ואשר יחזיק מעמד בהצלחה לאורך השנים וכל זאת במחירים משתלמים במיוחד.
אז אם ברצונכם ליהנות מריהוט איכותי ועמיד בפני כל מזג אוויר המתאים ביותר להצבה בחוץ, דורש מינימום תחזוקה וזאת מבלי לשבור את הכיס.. אין ספק שמתכת חזקה היא הפיתרון הנכון.

אולי תאהבו גם

לא הביישן למד: שאלות נפוצות בנושא ריהוט גן
עיצוב הבית בעזרת ריהוט חוץ
רעיונות ריהוט למסעדה בחצר
רעיונות ריהוט למסיבות בחצר
לקראת חג סוכות: המדריך לחגיגה בגינה
ריהוט לכל עונה
סניפים