מגזין שבירו

ריהוט גן מתצוגה - פרש או טרש?

ריהוט גן מתצוגה - פרש או טרש?
ריהוט גן צריך להיות עמיד במיוחד, שכן הוא הולך לבלות את עיקר זמנו בחוץ. כתוצאה מכך טכניקות הייצור של ריהוט חוץ רק הולכות ומשתכללות ואי אפשר שהדבר לא ישפיע על המחירים.
לאלו מכם אשר אינם מעוניינים לרכוש ריהוט גן בסכומי עתק אך עדיין לא רוצים להתפשר על האיכות, קיימת האפשרות לרכוש ריהוט מתצוגה ולעקוב אחר המבצעים.

כדאי או לא כדאי, זאת השאלה

אם אתם רוצים לקבל את מלוא התמורה להשקעה שלכם ועדיין לשמור על מסגרת התקציב עליכם לבחון את האפשרות של רכישת ריהוט גן מתצוגה. ומה המשמעות? חנויות רבות מציגות פריטי ריהוט נבחרים באולמות התצוגה ואז כאשר מגיעות קולקציות חדשות, צוות החנות מחליף את התצוגה הקיימת בחדשה. או אז פריטי הריהוט שהוצגו לרווחה נמכרים לקהל הרחב במחירים הרבה יותר מוזלים משמעותית. לעיתים יכול להיות שעל הריהוט יופיעו פגמים קלים כתוצאה מהחשיפה, ברוב המקרים, פגמים אלו יהיו זניחים והמחיר יהיה משתלם, במיוחד כאשר החלופה היא לרכוש דגם חדש מהקופסה במחיר כפול.

עמוד המבצעים של שבירו ריהוט גן

אחרי שעמדנו על מידת הכדאיות, אין ספק שזו אפשרות שכדאי לבחון, במיוחד כאשר פונים לבקש ריהוט גן איכותי. בשבירו ישנן מערכות ישיבה חיצוניות, פינות אוכל, פינות זולה ומרבצים ופריטי ריהוט משלימים הידועים כיוקרתיים ולכן מחירם בהתאם. כתוצאה מכך רכישת רהיטי גן מתצוגה יכולה להוות הזדמנות ליהנות מהריהוט היוקרתי במחירים אטרקטיביים. לכן כדאי לעקוב אחר השינויים בעמוד המבצעים ולא לשקוט על השמרים על מנת לאתר את המבצע המשתלם ביותר עבורכם ולמצוא את פריטי הריהוט שאתם אוהבים.
מיטות שיזוף קולקצייה חדשה - שבירו ריהוט גן

מה לדוגמה?

אם שאלתם את עצמכם אילו מבצעים חמים מוצגים ממש עכשיו באתר, אנחנו ממליצים לבקר בעמוד ריהוט גן במבצע באתר, אבל בינתיים ריכזנו עבורכם כמה דוגמאות נבחרות:
  • פינות אוכל – תכננתם לרכוש פינת אוכל לחצר? כדאי שתבדקו את קטגוריית המבצעים בהקדם, תוכלו למצוא שם מספר אפשרויות ביניהן: דגם לונג, פינת אוכל יוקרתית ומעוצבת במחיר 2,990 ₪ בלבד, לעומת 5,100 ₪ לפני המבצע.
  • מערכות ישיבה – גם במחלקת מערכות הישיבה ישנם לא מעט מבצעים. מערכת ישיבה דגם ממפיס למשל תעלה לכם רק 2,590 ₪ במקום 5,690, כפי שאתם יכולים לראות מדובר באחוזי הנחה משתלמים.
  • ערסלים – יש לכם פינת אוכל ומערכת ישיבה אך רציתם לשדרג את החצר עם פריט ריהוט נוסף? ערסל יספק לכם את המענה המושלם. הוא מתאים לסביבות ביתיות שונות, עמיד ביותר ומוגש לכם במחיר משתלם החל מ 1890 ₪. (רק כדי להבין את מידת החיסכון, לידיעתכם: המחירים המקוריים של ערסלים נעים בין 3,990 לבין 5,590 ₪)
  • מיטות שיזוף – אם יש לכם חצר גדולה מספיק וזמן פנוי כדי לשבת ולהשתזף, מומלץ ורצוי לעשות זאת על מיטת שיזוף. גם כאן בשבירו ריהוט גן דואגים לכם עם מבצע מפנק: מיטת שיזוף החל ממחיר 1,590 ₪.

את כל המבצעים תוכלו למצוא בסניפי שבירו

לשבירו ישנם סניפים בפריסה ארצית בהם מוצגים רהיטים מתצוגה על מחירם האטרקטיבי. בקרו אותנו בסניף הקרוב למקום מגוריכם ותוכלו להתרשם בעצמכם מאיכות הרהיטים וליהנות ממבצעים אטרקטיביים וממחירים משתלמים. רשימת הסניפים שלנו:
  • סניף ראשי בני-ברק רח' הלח"י 11 בני-ברק (קרוב לקניון איילון)
  • סניף ראשל"צ רח' רוז'נסקי 11 מערב ראשון לציון
  • סניף ביל"ו רח' המלך חסן 6 קריית עקרון
  • סניף נתניה רחוב מפי 5, מתחם סוהו, פולג נתניה (ליד איקאה)
  • סניף באר שבע הנגרים 33 , באר שבע (במתחם האירועים הורדוס לשעבר)
  • סניף קריית אתא דרך חיפה 44, קריית אתא- קומה 1 מתחם רידייזין (מעל טולמנ'ס)
  • סניף מעלה אדומים שדרות המייסדים 15, מעלה אדומים
אנו מזמינים אתכם להגיע לסניף הקרוב למקום מגוריכם, להתרשם מהמבצעים ולרכוש את ריהוט הגן המתאים הן לצרכים שלכם והן למסגרת התקציב.

אולי תאהבו גם

לא הביישן למד: שאלות נפוצות בנושא ריהוט גן
עיצוב הבית בעזרת ריהוט חוץ
רעיונות ריהוט למסעדה בחצר
רעיונות ריהוט למסיבות בחצר
לקראת חג סוכות: המדריך לחגיגה בגינה
ריהוט לכל עונה
סניפים