מגזין שבירו

ריהוט גן ראטן vs רהיטי גן מעץ

ריהוט גן ראטן vs רהיטי גן מעץ
החלטתם להתחדש בריהוט למרפסת ולגינה ואתם תרים אחר העיצובים שמדברים אליכם וגם מנסים להחליט איזה חומר הכי טוב לכם. לצורך זה כדאי לדעת על החומרים שמהם בונים היום ריהוט וניתן לבחור אותם, לפי טעמכם וגם לפי התכונות והמאפיינים שלהם.
שני החומרים העיקריים שמהם בונים ריהוט גן ומרפסת הם עץ וראטן, אם באמת מעוניינים להשקיע ולקנות מהטוב ביותר. לכל אחד מהם יש יתרונות וחסרונות וההחלטה היא שלכם.

ראטן סינתטי רומנטי ואקזוטי

היתרון הגדול ביותר של הראטן הסינתטי, המחקה את הראטן הטבעי לחלוטין, הוא המראה הייחודי והאקזוטי שלו, רומנטי אפילו. אנחנו מכירים את החומר הזה מאין ספור תמונות וסרטים שמביאים לנו את תרבויות המקומות שבהם צומח ראטן, ממנו ניתן לארוג את הסיבים החזקים והמיוחדים האלה.
ראטן, הוא חומר של אווירה, בעל מראה מיוחד שמשרה תחושה של רוגע ושל פנאי נינוח וקלאסי.
כשמזהים ראטן מבינים שזהו ריהוט גינה בדרך כלל, משום שהוא קליל, נוח להעברה ממקום למקום גם כאשר מעוצב ממנו רהיט גדול ולכן כל אחד יכול להתאים אותו לצרכיו. אורחיכם יוכלו להניח אותו בכל מקום מבלי לחשוש, גם כשהוא ממוקם בשמש, כיון שהוא בנוי מחומר באיכות מעולה ועמיד לפגעי מזג האוויר לחלוטין, מייצרים ממנו ריהוט לשיזוף והוא משתלב בצורה מושלמת בכל תרבות אירוח וקיט.

יתרון הראטן לעיצוב

מלבד הרוכשים שלו, הראטן הוא חומר מצוין לעבודה ולכן מעצבים אוהבים אותו ומשתמשים בו רבות לעיצובים שלהם בכל סגנון. סוגי העיבוד והעיצוב שלו גמישים מאוד ולכן תוכלו לראות ריהוט גן מראטן אבל מעוצב בצורה קלאסית ואלגנטית לפעמים, או ריהוט שייראה "זרוק" וטרנדי לצעירים. הוא נוח מאוד גם לישיבה משום שהוא רך ולא נוקשה, ולכן הוא מתקשר בדרך כלל גם בגלל קלות הייצור שלו לכורסאות הענק שמקבלות את כל הגוף בכל גודל במלואו. מראטן תוכלו לעצב כל רהיט נוח, גם לפנים הבית ולא רק לגינה.

עץ אלגנטי לכל טעם

ריהוט גן מעץ הוא ריהוט יציב, לעיתים אף כבד, אך די קבוע במקומו ולכן מזמינים ממנו ספות כבדות לפינת לאונג' נינוחה ומפנקת בגינות גדולות. היתרון שלו הוא האיכות שלו ואם תבחרו בעץ גמיש שמכיל גם שמן טבעי במידה מספקת הוא יספק לכם עמידות בפני לחות ומזיקים בצורה טבעית. עץ הוא חומר למי שאוהבים אותו ואת המראה המכובד שלו, גם כאשר הוא מגיע בעיצובים קלילים וצעירים. הטון השולט בו נקבע לפי סוג העץ והצבעים שתחליטו עליהם, ולכן זה גם היתרון שהוא יעניק לכם במקרה כזה – כהה וכבד או בהיר וקליל ולא רציני מדי. היתרון שלו הוא שאפשר להשתמש בו כמו שהוא מבלי להוסיף כריות וריפוד כמו שבדרך צריכים לעשות עם ראטן, כדי לשבת בנינוחות, אבל ברור שתוספת של כריות ובדים משדרגת אותו ומוסיפה לו טאץ' נוסף של צבע, וזה מה שנפלא בו.

הטיפול בעץ מחייב תשומת לב

עץ הוא חומר חי ונושם ולכן זה גם היתרון שלו, אבל גם חיסרון. מלבד הטיפול הראשוני ומריחתו בחומרים משמרים שגם דוחים מזיקים ולחות יש לתחזק אותו בקביעות, בייחוד כשהוא מונח בגינה לחסדי מזג האוויר, לכן עדיף שלא יהיה חשוף שעות רבות לשמש. שימור של ריהוט מעץ לא חייב להיות כל שנה, אך כדי ליהנות ממנו, מהמראה שלו שלא יינזק כדאי מומלץ מאוד לשמור עליו ולדאוג לו כדי שתמשיכו ליהנות ממנו ומהמראה שלו זמן רב.
עכשיו כשאתם יודעים מה ההבדל, גשו לאחת מהחנויות שלנו ורכשו לכם ריהוט גן יוקרתי של שבירו.

אולי תאהבו גם

לא הביישן למד: שאלות נפוצות בנושא ריהוט גן
עיצוב הבית בעזרת ריהוט חוץ
רעיונות ריהוט למסעדה בחצר
רעיונות ריהוט למסיבות בחצר
לקראת חג סוכות: המדריך לחגיגה בגינה
ריהוט לכל עונה
סניפים