מגזין שבירו

שבירת מיתוס - מיטות שיזוף לא נמצאות רק בחוף הים!

שבירת מיתוס - מיטות שיזוף לא נמצאות רק בחוף הים!
מה עובר לכם בראש כשאומרים לכם מיטת שיזוף? ים? בריכה? בית מלון? או אולי חופשה אקזוטית בחו"ל? אז זהו, שיש לנו חדשות בשבילכם: מיטת שיזוף היא כבר מזמן הדבר הבא בעולם ריהוט החוץ.
חצר הבית הפרטית ואף המרפסת, יכולות להפוך לחללים מפנקים ולשדרג את איכות החיים שלכם מן הקצה לקצה, בעזרת העיצוב הנכון. לכן רגע לפני שאתם ממהרים לקנות שולחן אוכל וכיסאות ותו לא, כדאי שתיקחו גם מיטות שיזוף לגינה בחשבון.
ואם חשבתם שמיטת שיזוף היא פריט המתאים רק לים ולברכה, כדאי שתחשבו שוב, פריט ריהוט זה יכול לשרת אתכם ולשפר משמעותית את זמן האיכות שאתם מקדישים לבילוי בחוץ.

הפינוק המושלם בכל ימות השנה

מי אמר שאתם צריכים לטוס לחופשה כדי להתפנק או להטריח את עצמכם בנסיעה לחוף הים, כאשר באפשרותכם ליהנות מזמן איכות במרפסת או בחצר הבית הפרטית? הצבת מיטות שיזוף בגינה או במרפסת מאפשרת לכם ליהנות מזמן של בטן גב, ולמה לא בעצם? בדרך זו תוכלו לשנות את האווירה בחלל, להפוך אותו להרבה יותר יוקרתי ומרשים ומאידך, לחזק את פס השיזוף בקלות וביעילות וללא הוצאות מיותרות כמו כרטיס טיסה או שהות בבית מלון. והכל – בזמן הפנוי שלכם ומהנוחות הביתית.

ריהוט גן איכותי המאפשר שכיבה מלאה

כולנו אוהבים לרבוץ קצת לפעמים ולהעביר את הזמן הפנוי בבטלה. הרי זה רק טבעי, רובנו עובדים קשה וזקוקים למעט זמן פנוי בו ננוח ונהנה ממזג האוויר החמים. מיטת השיזוף אינה רק עוד רהיט, כי אם מדובר בפריט ריהוט גן אשר בניגוד לאחרים מאפשר גם שכיבה מלאה או חלקית ומאפשר לנו לנצל את הזמן הפנוי בדרך נינוחה ומרגיעה במרפסת, בגינה או לצד הברכה הפרטית, אם ישנה. על מיטת השיזוף תוכלו לשכב ולהתמסר לקרני השמש ולבריזה (עם ההגנה הנדרשת כמובן), לשתות משקה מרענן עם ספר ביד, לנהל שיחה עם חברים או בני משפחה ובאופן כללי להעביר את הזמן בכל דרך שאתם רואים לנכון וגורמת לכם הנאה.

רוצים לתפוס צבע? למה על הרצפה?

אם עד עכשיו נהניתם מהיתרונות של בריכה בחצר הבית או במרפסת, הגיע הזמן ללכת עוד צעד אחד קדימה ולומר להתראות למחצלת ושלום למיטת שיזוף. במקום לשכב על הרצפה עם מגבת, תוכלו להשתזף בסטייל על מגוון כיסאות שמיועדים לזו המטרה בדיוק ומציעים לכם נוחות מרבית. מעבר לפונקציונליות, כיום מיטות השיזוף מגיעות במגוון עיצובים, מיוצרות משפע של חומרי גלם ומתאימות לכל חלל ולכל סגנון עיצובי. בנוסף הן כוללות ריפוד מאוד עמיד בפני כתמים וקרני שמש ומתאימות בול לשימוש חיצוני. יתרונות אלו הם שמאפשרים לכל אחד ואחת לקחת חלק בתענוג ולבחור מיטת שיזוף בהתאמה מלאה למיקומה העתידי, לצרכים, לאופן השימוש, לתקציב ולשאר פרמטרים לא פחות חשובים.

שלא לדבר על היוקרה

אם עד עכשיו התייחסנו ליתרונות של מיטת השיזוף מההיבט הפונקציונלי, אין ספק כי הגיע הזמן לבחון גם את ההיבט העיצובי. כאמור, אין דבר יותר אלגנטי מאשר הצבת שתי מיטות שיזוף לבריכה לצד הבריכה הביתית, הדבר יכול להוסיף נופך יוקרתי לכל חלל ולהוסיף לנוחות ולסטייל. אולם אין ספק, כי מיטות השיזוף יוסיפו טוויסט עיצובי גם לכל חצר בית פרטית באשר היא, עם בריכה או בלי ואף למרפסת, כל עוד היא מספיק גדולה כדי להכיל. מיטות שיזוף למרפסת יכולות להנעים מאוד את השהות בחוץ ולהפוך את חלל המרפסת לכמה שיותר מעוצב ויוקרתי.

המוצרים שיעזרו לכם להרגיש בחופשה אקזוטית, בבית שלכם

חשבתם לשדרג את שפת הבריכה, חצר הבית או המרפסת עם מיטת שיזוף מעוצבת ומרשימה? בשבירו ריהוט גן תמצאו את המענה המושלם לצרכים שלכם. אצלנו תוכלו לבחור את מיטת השיזוף האידיאלית מתוך מגוון סגנונות עיצוב שונים, כך שמידת ההתאמה תהיה אולטימטיבית לנוף, לסגנון, ולצרכים שלכם. לרשותכם עומדים שלל של דגמים נבחרים ביניהם:
  • אריקה,
  • טולוז,
  • לוטוס,
  • ליל
  • ומיטת שיזוף יורק,
אשר כולן כאחת הנן מיטות שיזוף לגינה ולמרפסת ועל כן יספקו לכם בדיוק את המענה המושלם תוך שמשפרות משמעותית את חלל החוץ.
לפרטים נוספים אודות מיטות השיזוף שלנו אנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר - 1-700-709-729 ונשמח לסייע לכם להגיע לבחירות המתאימות והנכונות ביותר עבורכם.

אולי תאהבו גם

לא הביישן למד: שאלות נפוצות בנושא ריהוט גן
עיצוב הבית בעזרת ריהוט חוץ
רעיונות ריהוט למסעדה בחצר
רעיונות ריהוט למסיבות בחצר
לקראת חג סוכות: המדריך לחגיגה בגינה
ריהוט לכל עונה
סניפים