מגזין שבירו

רעיונות ריהוט למסעדה בחצר

רעיונות ריהוט למסעדה בחצר
ריהוט חוץ למסעדות הוא אחד האלמנטים החשובים בעיצוב המסעדה, כיוון שהוא מושך את תשומת הלב של הסועדים הפוטנציאליים, בעיקר באזורים בעלי ריכוז גבוה של מבקרים כשהתחרות היא גבוהה. ריהוט חוץ למסעדה נדרש לענות על צרכים שונים ולהתאים לקו העיצוב של המסעדה, או לחלופין – ליצור בידול מיתר חלקי המסעדה באופן מכוון. בנוסף, גם לנוחות יש חשיבות רבה, בין היתר בגלל שלעיתים קרובות אנשים בוחרים בישיבה בחוץ דווקא כדי להתרווח באוויר הנעים.
חצר של מסעדה דורשת תכנון מקדים והכנות, אך התכנון החשוב ביותר הוא כיצד תעצבו ותמקמו את הריהוט בחצר.

תכנון נכון מתחיל במדידת שטח החצר

מדידת החצר חיונית כדי להבין מהי הקיבולת לאירוח בחצר וכיצד תרצו לחלק את השטח. חשוב לקחת בחשבון שלא כל שטח החצר מיועד להושבת סועדים, וכי צריך להשאיר מקום למעברים, לעמדת מלצרים, עמדת סכום, גופי תאורהועוד, בנוסף אם הכניסה למסעדה היא דרך החצר והמסעדה שלכם תוססת בשעות הערב, מומלץ להציב ספסל להמתנה. כך תעשו לעצמכם סדר:
  • כפרי, מודרני או אולי קלאסי ומדויק - לאיזה סגנון עיצוב אתם מתחברים? התשובה לשאלה הזאת תלויה באופי המסעדה, בשירות אותו תרצו להציע, בתפריט שיוגש..
  • איזו אווירה תרצו ליצור במסעדה ובפרט בחצרבה ישבו הלקוחות שלכם?
  • האם יש חומרים ספציפיים שתרצו להשתמש בהם? לדוג' ריהוט חוץ מאלומיניום הינו קל להזזה וקל לתחזוקה ועמיד בכל תנאי מזג אויר לעומת ריהוט מעץ שדורש טיפול ותחזוקה לאורך זמן ופחות מתאים למקום שאינו מקורה.
  • האם יש לכם העדפות לצבעים מסוימים, תעדיפו גוונים בהירים או כהים שהינם פרקטים יותר ופחות מתלכלכים?

בחירת הריהוט למסעדה - איזה ריהוט נצטרך?

בהתאם לאופי המסעדה שלכם ולגודל החצר, מומלץ להשקיע בריהוט ייחודי שהוא קצת מעבר לשולחנות וכיסאות סטנדרטיים.
        • פינות ישיבה – פינות ישיבה זוגיות או מרווחות יכולות להתאים לסוגים רבים של מסעדות. ניתן לרהט איתן כל המרחב בחצר, או לשלב ביחד עם שולחנות וכיסאות בר לדוגמא
        • ערסלים לגינה - אופציה מעניינת וארטקטיבית יכולה להיות הצבת ערסלים ונדנות בחצר, בעיקר במסעדות כפריות או ביתיות, אליהן מגיעות גם משפחות עם ילדים.
        • מרבצי ישיבה – מרבצי ישיבה מתאימים מאוד לישיבה בחצר כיוון שהם מאפשרים ישיבה מרווחת ונוחה. המרבץ החדש מדגם סאנרייז מומלץ
        • ביותר כי הוא גדול ומפנק במיוחד.
    מיטת אפיריון בסגנון כפרי וייחודי מעץ טיק=
            • גזיבו לגינה - מומלץ להשתמש בגזיבו החל מחודש מאי, כשהשמש של שעות היום לא מאפשרת ישיבה בהנאה, וניתן להשתמש בגזיבו גם בעונת החורף מומלץ כזה שאינו חדירלגשם. מלבד זאת, גזיבו הוא פריט דקורטיבי גם ללא כל קשר להגנה שלו על היושבים תחתיו. גזיבו פנמה יתאים בדיוק למטרה הזו.
            גזיבו פנמה במראה מנימליסטי ונקי

              תאורה לשעות הערב – אלמנט משלים ליצירת אווירה

              תאורת גינה, וכחלק מזה גופי תאורה, משמשת אותנו לשני צרכים: פונקציונלית, לאירוח בשעות החשכה, ודקורטיבית – כחלק עיצובי וכגורם משפיע על האווירה. לכן, כשבוחרים גופי תאורה וקובעים את המיקום שלהם, צריך לחשוב על תאורה שמכוונת ישירות על שולחן הסועדים על מנת שהם יוכלו לראות אלה את אלה וכמובן את הצלחות שלהם, והדבר נכון במיוחד אם אין תאורת רחוב זמינה שמאירה גם היא את השטח. מלבד זאת, מומלץ למקם מנורות בצמוד לחומה או לגדר, ואפילו להשקיע בספוטים - גופי תאורה שקועים. בנוסף מומלץ ליצור תאורת אווירה המשולבת בין הצמחיייה בחצר להשלמת האוירה בשעות בין הערביים והערב.

              אין הזדמנות שנייה לרושם ראשוני

              ריהוט גן למסעדות מהווה חלק מהרושם הראשוני שהמסעדה יוצרת אצל הלקוח, לעיתים אפילו עוד לפני שהוא מקבל את ההחלטה אם להיכנס למסעדה. מכאן, החצר של המסעדה, בפרט אם היא החזית שלה, היא כלי מכירתי לכל דבר ועניין. צרו מרחב מזמין ועיצוב שמתאים לאופי המסעדה עם ריהוט חוץ איכותי, שיספק ללקוחות שלכם זמן איכות ופינוק באירוח נעים פרקטי ונוח.

      אולי תאהבו גם

      לא הביישן למד: שאלות נפוצות בנושא ריהוט גן
      עיצוב הבית בעזרת ריהוט חוץ
      רעיונות ריהוט למסיבות בחצר
      לקראת חג סוכות: המדריך לחגיגה בגינה
      ריהוט לכל עונה
      סניפים