מגזין שבירו

הקיץ כבר כאן - זה הזמן להתחדש במיטות שיזוף למרפסת

הקיץ כבר כאן - זה הזמן להתחדש במיטות שיזוף למרפסת
רבים מאתנו אוהבים את המראה השזוף, מלא הברק והבריא, אך הדרך לקבלת המראה השזוף אינה קלה לכולם, בעיקר אם לא אוהבים לשבת תחת השמש במשך שעות רבות. מעבר לכך, ידוע שחשיפה רבה לשמש עלולה להיות מסוכנת. יחד עם זאת, חשוב לדעת שחשיפה מבוקרת לשמש מיטיבה איתנו, שכן החשיפה לשמש מייצרת בגופינו ויטמין D (בתלות במיקום, סוג העור, השעה וזווית השמש). ויטמין D חיוני מאוד לגופינו משום שהוא מחזק את העצמות, מפחית את הסיכון לסבול מדיכאונות ותורם לבריאותינו מבחינות נוספות.

מספר המלצות בנוגע לחשיפה לשמש

במידה ומעוניינים להשתזף, רצוי להיחשף לשמש בשעות מסוימות - בשעות הבוקר (עד השעה 10:00), לאחר השעה 16:00 ולפרק זמן מסוים. לגבי פרקי הזמן המתאימים - חשוב לדעת שחשיפה עקבית שנעשית באיטיות, בטוחה הרבה יותר מאשר חשיפה ארוכה שנעשית פעמים ספורות בלבד. כמובן, שמריחת קרם הגנה בדרגה המתאימה מסייעת מאוד בשמירה על העור, חשוב להקפיד ולחדש את המריחה. במידה שנמצאים תחת השמש במשך שעות ארוכות ונמרחים פעם אחת בלבד, קרם ההגנה לא יספק את ההגנה הנחוצה. התדירות הנכונה היא למרוח קרם הגנה כל 90 דקות בממוצע (בתלות ברמת ההגנה). כמו כן, יש לזכור שהיעילות של קרם ההגנה נפגעת במידה ומזיעים ונכנסים למים.

מיטת שיזוף למרפסת - משתזפים בהדרגה

כפי שצוין - חשיפה שמתבצעת באופן עקבי, בשעות מסוימות ולמשך פרקי זמן שאינם ארוכים, תוך הקפדה על מריחת קרם הגנה בתדירות הנכונה, בריאה יותר מאשר חשיפה ממושכת שמתבצעת מדי פעם או בתדירות נמוכה מאוד. במידה ואתם מעוניינים להתמיד ולהצליח לשזף את הגוף תוך הפחתת הסיכונים, ובמידה שהתברכתם במרפסת בבית או חצר, תוכלו ליהנות מחשיפה מבוקרת שתעניק לגופכם ויטמין D ותאפשר לכם "לתפוס קצת צבע".
שכיבה על מיטת שיזוף נוחה תאפשר לכם לבצע פעולות נוספות, כמו למשל: לקרוא, לשמוע מוזיקה או לשוחח עם בני משפחה וחברים, כך שתוכלו ליהנות מזמן האיכות והפנאי שלכם ותוך כדי כך תצבע השמש את גופכם בגוון זהוב ויפה.
במידה ואתם מעוניינים לרכוש מיטת שיזוף למרפסת של ביתכם או לחצר, תוכלו למצוא אצלנו - בחברת שבירו ריהוט גן מגוון מיטות שיזוף נוחות ומעוצבות ולבחור במיטת שיזוף שמתאימה לכם מבחינת גודל, נוחות ועיצוב. מיטות השיזוף שלנו מיוצרות מחומרים איכותיים ועמידים בפני מזג האוויר שמאפיין את מדינתנו. בין הדגמים שתוכלו למצוא באתר שלנו נוכל לציין את: דגם "אריקה" שמעוצב בצורת גל, דגם "פלזנט" שמעוצב במראה מודרני, דגם "ויקונט" שמעוצב בסגנון כפרי ודגם "פארק" המודרני שמגיע עם גלגלים.
מיטות שיזוף | שבירו ריהוט גן
יש לכם שאלות לגבי מיטות השיזוף שלנו או בכלל, אתם מוזמנים לצלצל אלינו, לשלוח לנו וואצאפ או למלא את פרטיכם בטופס ההתקשרות כאן באתר ונשמח לחזור אליכם בהקדם. בואו לבקר אותנו באולם התצוגה הקרוב לביתכם. נשמח לעמוד לשירותכם, שבירו ריהוט גן

אולי תאהבו גם

לא הביישן למד: שאלות נפוצות בנושא ריהוט גן
עיצוב הבית בעזרת ריהוט חוץ
רעיונות ריהוט למסעדה בחצר
רעיונות ריהוט למסיבות בחצר
לקראת חג סוכות: המדריך לחגיגה בגינה
ריהוט לכל עונה
סניפים