מגזין שבירו

נוף עם טעם – ריהוט גן בגוונים שונים

נוף עם טעם – ריהוט גן בגוונים שונים
עיצוב גינה הוא תהליך מורכז שדורש הרבה מחשבה ותשומת לב. כיום אפשר להשיג כל סוג של פריטי ריהוט ואם המבחר והמגוון לא מספיק מבלבלים וגורמים להתלבטות – הרי שכמעט כל דגם ניתן להשיג בכמה גוונים שונים של צבע. הבחירה הופכת להיות הרבה יותר מורכבת, שכן כל גוון מביא איתו בשורה אחרת, אווירה שונה ובאופן כללי גודם לתפאורה להיראות שונה. אז איך יהיה הכי נכון לבחור? גלגל הצבעים הוא אביזר שאי אפשר לרהט או לעצב בלעדיו.
מעבר לעקרונות עיצוביים שקשורים בגווני צבע שונים – יש חשיבות, כמובן, לטעם האישי וההעדפות האישיות של הלקוח, שכן כל אחד אוהב צבע אחר או יעדיף גוון אחר.
אין ספק שהצבע והגוון משחקים תפקיד מהותי ביותר בבחירה של מערכת ריהוט גן. חשוב מאד להקדיש את הזמן ותשומת הלב וכך לבחור בדיוק את הדגם המתאים ביותר. לפעמים עקרונות עיצוביים יידחקו הצידה, שכן הטעם האישי של הלקוח הוא זה שישפיע על העיצוב הכולל. ובכל זאת, אילו תחושות או סוגי אווירה ישרו גוונים שונים של רהיטי גן בחצר של הבית?

ריהוט גן בגווני אפור

אפור נחשב לצבע נייטרלי שחפצי נוי או אלמנטים אחרים של עיצוב יכולים להתאים לו מאד. חברת שבירו מציעה כמה וכמה דגמים של ריהוט בגווני האפור שיתאימו לכל צורך או מטרת עיצוב:
מישיגן– מערכת ישיבה בעלת מראה יוקרתית ובעל תכונה של מודולריות – למתבונן מן הצד נראית המערכת כסלון לכל דבר ועניין וגם היא מתאימה לחצר חיצונית או למרפסת מקורה.
קנטקי– זוהי פינת ישיבה זוגית הכוללת שתי כורסאות ושולחן קפה עגול. קלות המשקל מאפשרת להזיז את הפריטים לכל מקום על פי הצורך.
    ריהוט גן | שבירו ריהוט גן

    ריהוט גינה בגווני חום ובז'

    גם כאן ניתן למצוא לא מעט דגמים מעניינים וייחודיים. בהיותה חברה מובילה לייצור ושיווק פריטי ריהוט המיועדים לגינה ולחצר, משכילה חברת שבירו להציע בדיוק את מה שיתאים לכל גינה ולכל עיצוב. גווני החום והבז' משתלבים בצורה מושלמת עם הצמחייה והמדרכה בגינה ונראים כשייכים למקום:
    מנילה – דגם בצבעים חום ואפור העשוי משילוב של במבוק וראטן. הכורסאות משדרות כפריות נעימה והופכות את הגינה לחלק מפינת חמד טבעית.
    צ'אקו – פינת אוכל בעיצוב כפרי. בשילוב ראטן סינטטי בגוון אפור בהיר.
      מנילה

      ריהוט גן בגווני אוף ווייט ושמנת

      מדובר בדגמים הקרובים ביותר לצבע הלבן שפחות מתאים לריהוט חוץ. אלה הדגמים הבהירים ביותר שאפשר להשיג ואין ספק שהבהירות שלהם משדרת יופי מיוחד במינו.
      קלאב– שילוב של כסאות שולחן מלבני בעלי עיצוב מודרני. הרהיטים נראים היטב על דשא או אדמה ומוסיפים נופך של אסתטיות ורובד של עניין לגינה כולה.
      סטאר– פינת אוכל עגולה בעלת עיצוב מיוחד במינו שאי אפשר להוריד ממנה את העיניים. הכיסאות נוחים גם בישיבה ממושכת ואפשר בזכותה לשהות הרבה זמן בגינה.
      מיקדו – פינת אוכל נוספת שנראית צחורה וטהורה, מעניינת במיוחד בזכות רגלי האיקס של השולחן והעיצוב המזמין.

        אולי תאהבו גם

        לא הביישן למד: שאלות נפוצות בנושא ריהוט גן
        עיצוב הבית בעזרת ריהוט חוץ
        רעיונות ריהוט למסעדה בחצר
        רעיונות ריהוט למסיבות בחצר
        לקראת חג סוכות: המדריך לחגיגה בגינה
        ריהוט לכל עונה
        סניפים