מגזין שבירו

ריהוט גן בבתי מלון: נוחות, איכות ושיק

ריהוט גן בבתי מלון: נוחות, איכות ושיק
חלק בלתי נפרד מחוויית האירוח במלונות הם המרחבים הציבוריים המטופחים. האזורים הטובלים בירוק בהם האורחים מוזמנים להירגע וליהנות מזמן איכות מול הנוף המשגע. נבחרת ריהוט הגן המתאימה לחללי חוץ, מתחדשת בדגמים יוקרתיים העמידים בפני תנאי מזג האוויר, משתלבת בהרמוניה הן בסביבות של טבע והן בסביבות אורבניות דינאמיות ומשדרגת משמעותית את החופשה במלון.
כיצד תבחרו רהיטי גן למלונות ותשלבו אותם ברחבי השטחים הפתוחים? חברת שבירו המובילה בריהוט גן ובין היתר ריהטה בתי מלון ברחבי הארץ מציגה טיפים חשובים לעיצוב מרחבי הפנאי והגינות במלונות.
שולחן צד בלוק שורט

קו סגנוני מוביל

כדאי לשמור על קשר וויזואלי בין הפנים והחוץ. בחרו רהיטי גן המיועדים לאכילה המתכתבים עם השפה העיצובית של ריהוט הפנים, כדי להמשיך את המיתוג של המלון בכל המתחמים. כך למשל, אם הפנים מרוהט בעיצוב בניחוח כפרי רומנטי, תוכלו לרהט גם את החוץ במערכות ישיבה מעץ ובגוונים ססגוניים ואם מדובר בריהוט מודרני ניתן להשיג ריהוט חוץ בעל אופי דומה.
התייחסו גם לפלטת הגוונים – עיצוב נקי, מינימליסטי בגוונים בהירים כמו לבן, קרם ושמנת או עיצוב תוסס, צעיר וקצבי וכן לצורניות המובילה – עגולה וזורמת או קווים ישרים וברורים.
הגיעו עם מידות מדויקות של השטחים על מנת לאפיין את חלוקת המרחב ושהריהוט יתאים לשטח ולא ייצור עומס או יחסום מרחב את תנועה. השאירו רווחים בין פינות ישיבה שונות ובדקו התאמה אופטימלית של מערכות ישיבה פינתיות ושילוב בין התשתית (למשל, דק עץ או דשא סינטטי) לסוג הרהיט.

ליהנות משני העולמות

חשבו על צרכי הנופשים וכיצד ריהוט גן יתרום להם. צרו פינת ישיבה אלטרנטיבית לחדר האוכל, לטובת מי שרוצה לסעוד באוויר הפתוח ובפינות ישיבה א-פורמליות. שולחן בר אופנתי באזור הבר, שולחנות מעוצבים עם כיסאות נוחים שניתן למקם במתחם ההסבה החיצוני שצמוד לאזור ההסעדה.. רהטו גם את אזורי הפנאי כמו הבריכה, ייעדו שטחים הנהנים מתפאורה מיוחדת לצורך פינות אתנחתא מול הנוף או פינות ישיבה פרטיות מחוץ לחדרים. התייחסו לישיבה שמתאימה לנופש – מרבצים אובאליים או בצורת צדף מחבק שכיף לשקוע בהם, ערסלי ישיבה תלויים בפתח החדר, נדנדות כייפיות. בצימרים או מלונות רומנטיים כדאי לחשוב על פינת הסבה זוגית בחוץ או נדנדה לשניים לישיבה משותפת ובמלונות משפחתיים יותר על שולחן פינת אוכל שיתאים למשפחה בעל מצבי פתיחה שונים להרחבה לפי מספר האורחים או על מערכת ישיבה משפחתית. ניתן לאבזר בתוספות מפנקות כמו הדום לרגליים ושולחנות צד ולחשוב גם על פתרונות הצללה, שימשיכו את הקו העיצובי ויעניקו את הצל המבוקש לרגיעה נינוחה בשמש.
שולחן צד בלוק שורט

העמידות קובעת

במלון עוברים הרבה מאוד אנשים והשחיקה גבוהה במיוחד. חשוב לבחור מראש רהיטים העשויים מחומרים בעלי תוחלת חיים ארוכה ועמידות יוצאת דופן כמו קונסטרוקציות מאלומיניום, חומר יציב, גמיש, שמגיב היטב לקרני UV וגם ללחות ומים ואינו סובל מקורוזיה ונחשב לאחת המתכות הידידותיות ביותר לסביבה. ראטן טבעי אף הוא מככב בגדול בריהוט חוץ, דורש תחזוקה מינימלית ובעל מראה כפרי מקסים וכמו כן הוא חומר בריא לנשימה. העדיפו שולחנות מזכוכית מחוסמת, ששומרים על מראה אוורירי ועמידים במיוחד. שימו דגש על כריות שעשויות מסיבים חזקים המעניקות נוחות מבלי להתפשר על איכות ועל בדי ריפוד שאינם דוהים בשמש וניתנים לניקוי במהירות ולרחצה מבלי שהבד ישנה טקסטורה או גוון. בכל מקרה, ציידו את צוות התחזוקה בכיסוי מתאים לריהוט גן שעמיד גם בשמש חזקה מבד אטום למים שיוצר סירקולציה של אוויר במידות המתאימות לגודל הריהוט. עיצוב יוקרתי 5 כוכבים מורגש גם בריהוט גן. באקלים הים תיכוני חשוב במיוחד להשקיע ברהיטים באיכות הגבוהה ביותר מבלי להתפשר על מראה אלגנטי. שבירו מציגה רהיטים המשלבים בין נוחות, פרקטיות ואסתטיקה המתכתבת עם המגמות המובילות בזירת העיצוב. החברה מעניקה שירות ביחס אישי לקהל הפרטי והעסקי והיכרות עם מוצרים בלעדיים ועיצובים מרהיבים שישדרגו משמעותית את החוויה המלונאית הישראלית. מוזמנים לקבל ייעוץ אישי ולהכיר מקרוב את הקולקציות של שבירו ריהוט גן. חפשו את הסניף הקרוב אליכם.

אולי תאהבו גם

לא הביישן למד: שאלות נפוצות בנושא ריהוט גן
עיצוב הבית בעזרת ריהוט חוץ
רעיונות ריהוט למסעדה בחצר
רעיונות ריהוט למסיבות בחצר
לקראת חג סוכות: המדריך לחגיגה בגינה
ריהוט לכל עונה
סניפים