מגזין שבירו

מהו שמן טיק וכיצד מסייע בשמירה על מוצרי עץ

מהו שמן טיק וכיצד מסייע בשמירה על מוצרי עץ
כאשר רוצים לתחזק ולשמור על מוצרי עץ לאורך זמן, יש לעשות זאת באמצעות יישום שמנים ייעודיים. עם זאת ישנו מגוון רחב של שמנים מסוגים שונים, מה שעשוי מעט להקשות על מי שלא מבין בתחום. אחד מסוגי השמנים הפופולריים ביותר לשימוש הוא שמן טיק. מהו שמן טיק? כיצד יש ליישם אותו נכון? וכיצד הוא מסייע בשמירה על ריהוט גן? כל זאת ועוד לפניכם.

מהו שמן טיק?

ריהוט גן מעץ, עמיד ואיכותי ככל שיהיה, מיוצר מחומר גלם טבעי ואל לנו לשכוח זאת. עץ הוא חומר גלם אורגני אשר מגיב לסביבה בה הוא נמצא וכתוצאה מכך עם הזמן הוא ידרוש תחזוקה.
אחת הדרכים לשמר את מראה העץ הטבעי ולהקנות לו הגנה היא על ידי יישום שמן טיק אחת לתקופה, בהתאם להוראות היצרן.
שמן טיק לרוב מיוצר מחומרים אורגניים וטבעיים, הוא מעצים את מראה העץ והוא פשוט ליישום. שמן טיק אידיאלי למוצרים מעץ אקזוטי, החל בריהוט גן, דרך דקים ומרפסות ועד סיפוני סירות. הוא כולל תערובת שקופה וייחודית של שמנים וניתן ליישמו באופן מידי על עץ גולמי. השמן אינו שומני, הוא מתאים לשימוש חיצוני ופנימי כאחד ויש לו יתרונות רבים ביניהם:
  • כושר חדירה מלא עד לעומק העץ
  • שמירה על מראה העץ הטבעי
  • עמידות ודחיית מים
  • מגן על העץ מפני כתמים ושריטות
  • עמידות בפני קרני UV
  • ידידותיות לאדם ולסביבה
  • יישום נוח ופשוט
  • בנוסף הוא נטול מתכות ובעל תקנים אירופאיים
השימוש העיקרי בשמן טיק הוא לאיטום ושמירה על עץ גולמי במוצרי עץ כמו פרגולות, ריהוט גן, עץ גושני ועוד. על מנת להשיג את התוצאות הרצויות יש ליישם את המוצר בהתאם להוראות היצרן ולוודא כי החומר הנבחר אכן מתאים למטרה שלשמה נועד.
שמן טיק- שבירו ריהוט גן

כיצד שמן טיק מסייע בשמירה על ריהוט גן?

תכונותיו ומאפייניו הייחודיים הפכו את שמן הטיק לפופולרי לשימוש בפריטי ריהוט מסוגים שונים. העובדה שהוא נטול מתכות ואינו כולל רעלנים מסוגים שונים הופכת אותו לפתרון אופטימלי הן עבור מוצרי עץ בפנים הבית והן עבור כאלו שנמצאים בשטחו החיצוני. כדי ליישם את שמן הטיק על העץ על המשטח להיות כמה שיותר יבש ונקי משומנים, אבק, טחב או לכלוך. לפני שמיישמים את החומר מומלץ לבחון את התאמת המוצר לסוגי העץ השונים, לרמת הספיגה שלהם, לנראות אותה שואפים להשיג ועוד.

היכן רוכשים?

היות ושמן טיק הוא מוצר חיוני לשמירה על ריהוט גן, אנו בשבירו מעמידים לרשותכם את האפשרות לרכוש אותו בסניפי הרשת או במשלוח עד הבית ובכך חוסכים מכם את ההתרוצצות. המוצר קיים וזמין עבורכם בכל הסניפים של שבירו, כך תוכלו להגיע בזמנכם הפנוי, ליהנות ממקסימום נגישות ולשמור ולשמר את ריהוט הגן שרכשתם על הצד הטוב ביותר.
לשבירו ריהוט גן 7 סניפי ברחבי הארץ לפרטים היכנסו לכאן . אנו מזמינים אתכם להגיע לכל אחד מהסניפים להתרשם מריהוט גן איכותי וייחודי ולרכוש את כל המוצרים שיסייעו לכם להפיק ממנו את המרב לאורך השנים.

אולי תאהבו גם

לא הביישן למד: שאלות נפוצות בנושא ריהוט גן
עיצוב הבית בעזרת ריהוט חוץ
רעיונות ריהוט למסעדה בחצר
רעיונות ריהוט למסיבות בחצר
לקראת חג סוכות: המדריך לחגיגה בגינה
ריהוט לכל עונה
סניפים