מגזין שבירו

ריהוט גן, ממה הוא עשוי?

ריהוט גן, ממה הוא עשוי?
בחירת חומר הגלם הטוב ביותר עבור ריהוט החצר או המרפסת שלכם זהו עניין של מחקר ולימוד. כדי לעשות זאת היטב עליכם לדעת כיצד להשוות בין חומרי הגלם השונים במונחים של מחיר, עמידות וכמובן: נראות.
ריהוט גן מיוצר מחומרים שונים ולכל חומר היתרונות והחסרונות שלו. על מנת להחליט איזהו החומר הטוב ביותר לחצר, לגינה או למרפסת שלכם, תצטרכו לשקול ולבדוק כמה תחומים מרכזיים.

דברים שיש לקחת בחשבון בעת בחירת חומר הגלם הטוב ביותר עבורכם:

כולנו יודעים שישנם חומרי גלם שונים מהם מיוצרים רהיטי חוץ ושהטכנולוגיה בתחום רק הולכת ומתפתחת.
מעבר ללימוד מעמיק על כל חומר גלם בפני עצמו, יש להתייחס גם לסוגיות הבאות:
  • אסתטיקה
  • עמידות
  • תנאי מזג אוויר
  • פונקציונליות
  • נוחות
  • תחזוקה

טבעי או סינתטי?

זו שאלת השאלות בכל הנוגע לבחירת ריהוט חוץ. לצד כל חומרי הגלם הטבעיים למיניהם כמו עץ, במבוק, ראטן ועוד, קמו להם חומרי גלם סינתטיים אשר מציעים יתרונות רבים ומשלבים בתוכם תכונות ההופכות אותם ליותר עמידים. אין הדבר אומר שעליכם לבחור במוצרים אלו באופן אוטומטי, אולם שווה לשקול זאת כאפשרות. מלבד ריהוט גן סינתטי קיימים כיום גם רהיטי אלומיניום אשר ידועים כמאוד חזקים ועמידים ומנגד דורשים פחות תחזוקה. בכל מקרה, עליכם לוודא כי אתם רוכשים מוצר איכותי שאיכותו גבוהה.

עץ טיק – הבחירה הטובה ביותר לריהוט חוץ

אם אינכם יכולים לוותר על המראה הטבעי ועץ הוא הבחירה הראשונה שלכם, מטב כי לא תתפשרו על סוג העץ אותו אתם בוחרים. באופן כללי עץ טיק נחשב לבחירה הטובה ביותר עבור ריהוט חוץ. מדובר בעץ מאוד חזק ועמיד, המפריש שמן משלו שמגן עליו והמראה שלו פשוט מיוחד. קחו בחשבון שריהוט גן מעץ ידרוש מכם עבודת תחזוקה, אין זה מתאים לכל אחד ועליכם ללמוד כיצד לטפל ולשמור על רהיטי טיק לפני ביצוע רכישה. כמו כן סוגיה נוספת שיש לקחת בחשבון היא שריהוט מעץ יהיה כבד יותר מריהוט אלומיניום או ריהוט סינתטי, אולם מדובר ביתרון כאשר על הריהוט להיות סופר עמיד ולהתמודד עם תנאי מזג אוויר קיצוניים כמו למשל רוחות חזקות.
מערכת ישיבה דגם צאנג מאי - שבירו ריהוט גן

בא לשכונה בחור חדש: אלומיניום

כאשר שוקלים את חומר הגלם הנכון לריהוט גן אי אפשר להתעלם מאלומיניום. ריהוט גן מאלומיניום זו אחת ההמצאות של המאה, שכן מדובר בחומר קל, עמיד ופשוט לתחזוקה. מצבים בהם כדאי להימנע מסוג זה של ריהוט הם כאשר מתגוררים במקום ובו רוחות חזקות למשל, כמו בעת קרבה לים או ברמת הגולן. עם זאת עם הטכנולוגיה שקיימת כיום אם ממש תרצו לבחור בריהוט אלומיניום יש דרכים להתגבר גם על כך. למרות כל היתרונות וההבטחות המתגלמות בריהוט אלומיניום חשוב להקפיד לרכוש מחברה טובה ובעלת מוניטין, שכן איכותו של הריהוט משתנה בין היצרנים השונים.

פלדה וברזל יצוק

חומרים אלו מאוד מיוחדים ולעיתים ריהוט גן המיוצר מהם ניתן בכל מיני גימורים ייחודיים. חיזוקם הופך אותם לעמידים יותר בפני בלאי וחלודה, עם זאת הם מאוד כבדים ועל כן הם לא יהיו בחירה טובה אם הצרכים שלכם דורשים ריהוט נייד אותו ניתן להזיז ממקום למקום. כמו כן יש להתייחס כאן גם לנושא העלויות, לרוב ריהוט גן מברזל יצוק או מפלדה יהיה יקר יותר משמעותית לעומת חומרים אחרים ועליכם לשאול את עצמכם האם תהיה זו השקעה כדאית.
מערכת ישיבה דגם בברלי שבירו ריהוט גן

בדים

עד עכשיו התייחסנו למסגרת הריהוט ולחומר הגלם המרכזי. אולם כאשר בוחרים ריהוט חוץ, יש לתת את הדעת גם לנושא הבדים. רהיטי גן רבים משלבים גם כריות ולכן יש לבדוק כי הבדים כוללים טכנולוגיות מתקדמות של עמידות בפני קרני UV, מים וכתמים. הבדים המומלצים ביותר הם של SUNBRELLA הידועים כמאוד איכותיים ומתקדמים ומשלבים בתוכם טכנולוגיות חדישות ואת מיטב הפיתוחים בתחום. כדי להחליט אתם מוזמנים להגיע לאולמות התצוגה שלנו, להתרשם ממבחר ריהוט הגן שאנו מציעים ולהיוועץ בצוות המומחים שלנו.

אולי תאהבו גם

לא הביישן למד: שאלות נפוצות בנושא ריהוט גן
עיצוב הבית בעזרת ריהוט חוץ
רעיונות ריהוט למסעדה בחצר
רעיונות ריהוט למסיבות בחצר
לקראת חג סוכות: המדריך לחגיגה בגינה
ריהוט לכל עונה
סניפים